Ik wil wel eens een keer wat anders doen met de kerstdagen. Nu kwam ik dit tegen en op zich leek het mij wel leuk, maar het is voor ons niet echt in de buurt en heel goedkoop is het ook niet met 5 man. Dus ik vroeg mij af, vinden jullie het de moeite/geld waard? Is het ook nog leuk voor een jongen van 10? Als we gaan plakken we er ook een hotel overnachting aan vast, dus ik twijfel een beetje. Zijn zelf niet echt disney fans, maar voor de kinderen lijkt het mij erg leuk en ach, ik vind de sfeer bij dat soort dingen eigenlijk altijd wel leuk.
Ik lees even mee - toevallig dat ik zelf een tijdje terug ook heb getwijfeld toen ik een advertentie tegenkwam ervan. Ik heb besloten om dit jaar over te slaan omdat het ook voor ons niet naast de deur is, behoorlijk aan de prijs is en we nog een aantal andere uitjes op de planning hebben staan rond die tijd. Ik heb het wel al op staan als optie voor volgend jaar dus hoor graag ervaringen van anderen.
Wij zijn de afgelopen 2 jaar geweest op 2e kerstdag. Dit jaar gaan we ook weer. De kinderen vinden het geweldig en ook wij vinden het heel leuk en mooi om te zien. Ik vind het de moeite ook voor het bedrag.
Wij zijn vorig jaar geweest en de kinderen vonden het geweldig (toen nog 7, 8 en 9 jaar). Het liefst zouden ze dit jaar weer gaan.
Wij zijn met onze dochter geweest toen ze 3 jaar was. Ze vond het prachtig en wij hebben ook echt onwijs genoten. Dit jaar gaan we na lange tijd weer en nu met beide kids (net 4 en 6). Ik vind het een super leuk uitje voor met de kerst.
Wij gaan voor het eerst met ons oudste zoontje. Steeds als hij reclame zag begon hij erover dus nu kaartjes gekocht. Ik ben vroeger geweest toen ik klein was en vond het fantastisch
wij waren vorig jaar met onze dochter van 3 geweest. ze was enorm onder de indruk dus dit jaar (ze zijn 4 en bijna 3) gaan we weer heel eerlijk vind ik het erg duur voor anderhalf uur maar omdat zij er zo van genieten gaan we gewoon
Wij zijn geweest toen de kids bijna 3 en 6 waren en ze vonden het helemaal niks, zeker de jongste toen niet. Ik weet niet of ik het voor dat geld weer eens zou doen
Wij zijn hier vorig jaar naar toe geweest op oudjaarsdag. Dochter van 4 en zoon van 7. Erg leuk en aanrader. Heb het nu voorlopig dan wel gezien en zou niet nog een keer gaan dit jaar.
Wij zijn zaterdag geweest en ik vind het zeker wel een aanrader. De kinderen hebben echt enorm genoten en wij ook!