Hoi hoi!! Mijn man is volgende week jarig en ik wil hem eigenlijk een overnachting cadeau doen, in de periode dat de kerstmarkt is in Dusseldorf. Dat lijkt me erg leuk om die dan te bezoeken en een mooi hotel. Op hotelspecials.nl staan leuke hotels. Maar ik wil het liefst een hotel midden in de stad, op loopafstand van de kerstmarkten. Zijn die in het Centrum? Iemand tips of ervaringen?
Ja wij zijn er vorig haar ook geweest. Kerstmarkten zijn altijd in en om het centrum. Wij hadden een heel mooi hotel grenzend aan een park, niet midden in het centrum maar wel op loopafstand. Was prima te doen. Wij vinden het altijd wel lekker om een eindje te wandelen samen in dat soort weekenden... We zaten in het Melia Dusseldorf via booking.com . Had ook een super spa gedeelte en alles nieuw. Mooie kamers....maar er is zo veel keuze..je kan de hotels of deze site ook filteren op centrum. De kerstmarkt is het zeker waard. Heel romantisch ook...
Hotel Sir & Lady Astor, dit hotel heb ik gevonden. Kwam als tip naar boven voor de kerstmarkt. Het is 120 euro, is dat veel? Ik wil 1 december gaan, van zaterdag op zondag. Het hotel ziet er wel super mooi uit en komt er goed uit bij Zoover.