Wij zijn bijna op alle parken geweest in nederland en belgie,we gaan nu voor het eerst weer naar de erperheide mdat hij verbouwd is ,het schijnt er nu supermooi te zijn voor de kinderen,zo'n grootklim gedeelte met ballen en schuim blokken,kan zo niet op de naam komen,daar hebben wij nu voor gekozen. Huttenheugte.een prachtig park voor de kinderen echt van alles te doen,alleen vonden we bijna 3 uur rijden erg ver vooral in de zomer nu. Heiderbos een top park echt een heel leuk zwmebad voor de kinderen. Portzeelande heel leuk zwembad was niet veel te doen maar er is nu flink verbouwd Meerdal vond ik zelf niet zo leuk,niet zo veel voor de kinderen,wel een hele leuke buiten speeltuin maar dan moet het wel droog zijn natuurlijk. kempervennen zijn we laatst geweest van de zomer en dat vonden we ook een super leuk park en ja je moet het zelf naar je zin maken,en daar zijn wij wel goed in loohorst en zandvoort is nu sunparcs het zijn onderdelen van cp,loohorst is wel leuk zanvoort vonden wij minder,park was ook best vies
Heiderbos! Erg leuk zwembad met coole wildwaterbaan. Ik baal nu al dat ik in maart te zwanger ben om er in te mogen dan gaan we weer op familieweekend
Nou ik geloof dat ik toch wel voor heiderbos ga idd Maar ik zat net te kijken, tis best wel duur en voor maar 1 weekje! Maar tzijn wel super parken. wel heel anders dan landal... xxx
Het is inderdaad duur maar vaak heb je ook akties tussen door dus ik zou me aanmelden voor de neiuwsbrief dan krijg je ze binnen,wij hebben nu voor de zomer bijna 250 euro korting gehad voor een week,en dan is het nog veel geld natuurlijk
Zo dat is wel veel geld idd. Ga me maar eens aanmelden dan We hadden wel in het pakket van felicitas van die bonnen maar dan moest je na een paar dagen gelijk zeggen wanneer je wilde en welk park! Nou na 7 maanden weten we pas dat we in april weggaan... Dus zo snel kunnen we nou ook weer niet beslissen, dus aan die bonnen hadden we niks!
Je krijgt zowiezo als je niet in de vakanties gaat kinderkorting ik geloof dat het 15 % is,en als je niet in een vakantie week gaat zou ik spieken bij de last minutes,die kan je zo vinden,alleen geld dan de kinderkorting niet. Dat klopt van die bonnen wij zijn toen in maart gegaan van die bonnen,maar goed wij wisten wel dat we wilden gaan. maar gewoon aanmelden kost niets en je hebt meteen dan altijd alle akties binnen. in ieder geval veel pelzier als je gaat meid