Deze vraag is wellicht al eens eerder gesteld, maar ik kan 'm zo 1-2-3 niet vinden..... Ik weet dat je alles wat je na de douane koopt mee mag nemen, maar ik vraag me af of als ik thuis flesjes diksap maak ze hier moeilijk over doen. En flesjes spa blauw, mag ik die meenemen (door de douane dus), of moet ik die ook na de douane kopen. Dit ivm. aanmaken van flesje melk voor de jongste. Ik ben benieuwd. Ik hoor namelijk nogal wisselende verhalen. Graag jullie reactie!
Nou ik ben 31 augustus gegaag en ik had een pakje Pyama papje bij me en een fles vol met diksap en ze deden niet moeilijk omdat het voor de baby was, een flesje water mag weer niet want dat kan je na de douane gewoon kopen ... en je kan me op mijn woord geloven ik werk namelijk op een reisbureau dus krijg dagelijks deze vragen
@Chantal1984; dankjewel! Neem ik in elk geval voor de kindjes elk een flesje diksap mee wat ik thuis klaarmaak. Melkpoeder neem ik in een cupje mee en dan koop ik na de douane wel een flesje water..... Mochten ze moeilijk doen; moet ik de flesjes dan legen, of nemen ze de flesjes in zn geheel in beslag, nee toch?!?!?!?!? :x
Ik sluit me bij Chantal aan. Bovendien kun je in het vliegtuig ook vragen of ze even wat water hebben om een flesje mee te maken.
Ohja, Louise had een volle tuitbeker roosvicee in de buggy en die mocht gewoon mee. Daar doen ze niet zo snel moeilijk over. Eten zoals koekjes is al helemaal geen punt.
eten is verder geen probleem het gaat echt puur om de vloeibare spullen, en zoals Manuela al zegt als je de flesjes gewoon vult zullen ze daar niet moeilijk over doen, hebben ze bij mij ook niet gedaan ...
Hier werd het pakje Wicky van mijn zoontje ingenomen..... dus bij vlagen zijn ze wel streng hoor. De kant en klare melk van Nutrilon (in zo'n pakje) mocht ik wel meenemen.
We zien het wel. Ik neem een flesje fruitdrank mee en vul de flesjes met diksap. Hoop dat ik in elk geval een van de twee mee mag nemen!
Een flesje spa blauw mag je niet mee nemen. Tenzij er maar 100 ML in zit. Ik mocht de fles 100 ml vullen en de rest ging weg.
is het per flesje 100 ml? of maximaal 100 ml per persoon? anders maak ik wel flesjes met 100 ml drinken erin... je kan ook evt lege flesjes vullen met kraanwater na de douane....ik neem 1 flesje van 100 ml mee waar alleen roosvicee inzit en dan daarna verdelen in de lege flesjes die ik meeneem...
Als het zodanig herkenbaar is als babyvoeding mag je die vloeistof gewoon het vliegtuig mee in nemen! Geen probleem!
Ik ben net terug van een vliegreis en er werd bij mij totaal niet moelijk gedaan. Ik had de spullen voor de baby apart in een tas en gezegd dat het voor de baby was en ze hebben er niet eens aandacht aan besteed. Er zat een pakje pyjamapapje in, een paar pakjes drinken en een flesje water. No problem!
We zijn vorig week teruggekomen en ik had zelfs pakjes appelsientjes in mijn tas en daar deden ze niet moeilijk over. In haar tuitbeker ook water.
kom net terug maar het flesje water wat ik mee had om de papfles mee te maken werd er mooi uitgehaald...... alles zat bij elkaar in de luiertas had ik van te voren de fles gevuld met water was het geen probleem.... op de terug weg hebben we de flessen allemaal gevuld met appelsap geen probleem.....