Farmcamps ervaringen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sneeuwmees, 20 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik zie op de tv wel eens reclames van Farmcamps voorbij komen (kamperen bij de boer in lodge- of safaritenten). Het lijkt mij wel leuk een keer te proberen. Heeft een van jullie hier ook wel eens geboekt en hoe is dit bevallen? We hebben een zoontje van 5,5 en een zoontje van 1.

2. Catou

Catou Fanatiek lid

11 okt 2013
    3.683
    1.860
    113
    Wij stonden vorig jaar op die in vogelwaarde, niet op de farmcamps maar op het andere veld met onze eigen tent.
    We mochten ons wel aansluiten bij de activiteiten van farmcamps.

De kinderen mochten in een tractor rijden, marsmellows roosteren bij het kampvuur. Al hoorde we er niet bij ze waren erg aardig.
    Het enige wat we niet mochten en de farmcamps kids was konijntjes bij de tent. Maar ach konijnen genoeg verder :)

Mooie tenten, ziet er leuk uit. Leuke slechtere accomodatie voor de kinderen erbij, diertjes, heel veel speelgoed.
    Deze vonden wij wel een aanrader, leuke omgeving waar je veel kon fietsen, wandelen. Je zat mooi tussen twee grote plaatsen in waardoor je overal snel heen kon.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Catou: bedankt voor je reactie. Zal er eens naar kijken.;):)

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Wij zaten 2 zomers geleden bij hoeve sonneclaer, met een jongen van bijna 6 een meid van 2,5 en een meisje van 4 maanden... Ik ben niet van het kamperen en vond het niet heel fijn... Maar toch overtrof het mijn andere kampeerervaringen... Voornamelijk het toilet in de tent!! En de gewone bedden waren heerlijk... De kinderen hebben het geweldig gehad trouwens! Leuke speeltuin, gratis ijs proeven en allerlei activiteiten.

Wij hadden in de zomer wel veel last van wespen ook in de tent maar goed dat heb je overal ;)

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Vogelhuisje: ik ben ook niet zo'n kampeerder :) en heb ook als eerste gekeken naar een eigen toilet (liefst ook nog douche). Dat bleek er gelukkig te zijn. Het leek me inderdaad vooral erg leuk voor mijn zoontje als er meer andere kinderen zijn en ze lekker met elkaar klusjes kunnen doen op de boerderij. Ik wil dan best een weekend 'afzien';).

6. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Haha wij gingen een midweek maar zijn uiteindelijk donderdagavond weg gegaan omdat er noodweer op komst was en we geen zin hadden in een modderboel en donderdag avond of vrijdagochtend vroeg maakte voor ons niet veel uit ;) en inderdaad het was noodweer vrijdag!

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Jammer dat je er niet met eigen caravan terecht kan. Klinkt wel leuk!

8. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    hihihi Sneeuwmees, je kan ook onze caravan hier achter in de wei zetten ;) en daar in logeren :D

Grapje hoor ;)
    T klinkt erg leuk! Heb net ook even op de site gekeken.

9. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Oh dat klinkt leuk zeg, dat ga ik ook eens googlen.

10. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    @Bonnie,

Op Camping Mariekerke kun je met eigen kampeermiddel terecht.
    Leuke camping,grote plekken,mooi sanitair en voor de kinderen is er van alles te beleven.
    Beesten verzorgen,maisdoolhof ,binnenspeelruimte en speeltoestellen.

In de omgeving van het zeeuwse strand en leuke toeristische dorpjes in de omgeving.

Boerderijcamping - Kaasboerderij Mariekerke - Walcheren

11. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Mijn jongste wil ook heel graag een keer kamperen bij de boer.
    Ik vind het schreeuwend duur!!!

12. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Oh leuk, ik zal eens kijken. Bedankt!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zat net even te kijken maar zie dat ze geen vrije kampeerplaatsen meer hebben...

14. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    @Snoopy,voor deze camping moet je er snel bij wezen.
    Wij willen al een paar jaar op de camping een stacaravan huren maar dat moet je meer dan een jaar van tevoren reserveren.
    Vorig jaar Augustus al geinformeerd voor een week in Juli/Augustus dit jaar en zat al vol.:x

Ik zie nu net dat ze helemaal geen vrije plaatsen meer verhuren.

Deel Deze Pagina