Welk park??

Discussie in 'De lounge' gestart door Eerised90, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk park?

1. Ouwehands Dierenpark Rhenen

2. Safaripark Beekse Bergen

3. Dierenrijk

4. Vogelpark Avifauna

5. Slagharen

6. Plopsa Coo!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ik heb van he kruidvat 3 leaflets die ieder goed zijn voor 2e kaartje gratis.

Ik kan kiezen uit:
    Ouwehands Dierenpark Rhenen
    Safaripark Beekse Bergen (maar gaan we in het voorjaar al heen)
    Dierenrijk
    Vogelpark Avifauna
    Slagharen
    Plopsa Coo!

Wij gaan met de kleine en ons neefje waarschijnlijk.
    Onze kleine is 2 en ons neefje 6.
    We willen denk volgende week zondag gaan.

Waar zou jij heen gaan? En waarom :) ?

Dankje.

(ik voeg even een poll toe)

2. augustus

augustus Niet meer actief

Wij gaan volgende week zondag naar Ouwehand op dezelfde kaartjes.
    Leek ons de leukste optie.

Je kunt gewoon lekker aan de wandel, leuke speeltuin.
    En het is voor ons prima aan te rijden.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Beekse bergen heb ik voor gekozen. Ponypark is ook leuk maar wel als het lekker weer is.
    De rest ken ik alleen van naam

4. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ouwehands Dierenpark Rhenen
    Geen idee nog nooit geweest.

Safaripark Beekse Bergen (maar gaan we in het voorjaar al heen)
    Ooit eens geweest maar ik heb niks met dieren :D

Dierenrijk
    Ken ik niet...

Vogelpark Avifauna
    Wel leuk, als het mooi weer is!

Slagharen
    Aantal keer geweest, maar vind het eigenlijk alleen leuk als je kan blijven slapen :D Maar goed ten opzichte van de bovenstaande dingen wel het leukste.

Plopsa Coo!
    Ook 1x geweest dmv vrijkaartjes.
    Met een meisje van 5 toen, was erg leuk voor haar en was ook wel een mooie omgeving. Wel erg duur op het park wat ik er nog van weet.

Ik zou voor Plopsa of Slagharen gaan, maar ligt er natuurlijk ook aan hoever je moet rijden ervoor.
    Succes! En alvast veel plezier!

5. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Beekse Bergen. Je ziet de dieren zo in een natuurlijkere omgeving, en er zijn héel veel leuke speeltuintjes!

6. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik zou gaan voor Ouwehands in Rhenen. Is voor alle leeftijden leuk.

7. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben dezelfde kaartjes en kiezen voor beekse bergen. Ben ik als kind een keer geweest en vond t erg leuk. Mijn dochtertje is ook dol op dieren dus leek dat me wel wat.
    Dierenpark rhenen zijn we vorig jaar al geweest. Dierenrijk ken ik niet. Avifauna lijkt me ook wel leuk maar dat zijn dan alleen vogels dus is t een beetje beperkt. In Beekse bergen is trouwens ook een vogelshow.
    Slagharen lijkt me ook leuk maar dat wil ik liever een keer in het voorjaar en dan met een huisje erbij en van plopsa weet ik nog niet zo veel, ook nog verder weg dan de rest voor ons...

8. lea

lea Fanatiek lid

plopsa is wel leuk, niet zo groot maar wij konden wel een dag doorbrengen daar. Onze dochter is 4, maar voor kleintjes hebben ze vanalles en voor 6-jarigen ook wel. Het eten is er duur, maar er is genoeg( lees: echt voldoende) gelegenheid om zelf een broodje te eten wat je van huis hebt meegenomen, wij hoefden niks te kopen en je hebt allemaal stoelen en tafels( kabouter plop stijl) waar je kan zitten. Er heerste een ontspannen sfeer.

9. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    heb gestemd voor rhenen, maar vind avifauna ook leuk, alleen moet je dan wel echt mooi weer hebben!

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meid,

heb voor ouwehandsdierenpark gestemd, is leuk !! Zijn er zelf al een paar keer geweest met mano en lorenza.

Plopsa Coo ben ik ook geweest, maar die vond ik zelf wat minder leuk, wij vonden het best klein dat park.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou gaan voor iets op rij-afstand.

Wij zijn zaterdag naar Dierenrijk geweest: heerlijk formaatje dierentuin, erg veel speelplekken voor de kids en door de verschillende demonstraties toch precies een dagje vol, zonder dat je je lens hebt lopen sjouwen om alles maar te kunnen zien.... ;)
    Groot succes, hier met een dame van bijna 11, een knul van bijna 9 en een dametje van bijna 3.

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ouwehands is erg leuk, mooie dierentuin, waar ook kleintjes de dieren goed kunnen zien en een erg leuk speelgedeelte..... daar heb ik voor gestemd....

13. Beekse Bergen sowieso niet, want daar gaan we in het voorjaar heen!

Ouwehands dierenpark dacht ik ook aan, vind het wel leuk daar.
    Ze is gek op dieren!
    Ben er in 2009 voor het laatst geweest, toen zat de kleine nog in mijn buik hihi.

Plopsa Coo valt dus erg tegen?
    Vogelpark leek me beetje eentonig.
    Slagharen denk ik dat ze om er volop lol van te hebben nog te klein is.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zou ook voor Ouwehands gaan, ze hebben daar ook een heel groot overdekte speelgedeelte voor de kinderen, mocht het slecht weer zijn. Daarnaast is het een leuk park voor verschillende leeftijden. Slagharen is denk ik nog niet zo leuk voor de jouw kindje.

Deel Deze Pagina