Welk (peuter)bed hebben jullie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mama van Isabella, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Wij hebben deze ook en vooral ook omdat veel peuters moeite hebbenmet de plotselinge vrijheid kan je dit bedje ook prima omdraaien naar de muur toe.Zodat je kindje rustig aan het bedje kan wennen.Toch nog niet helemaal de totale vrijheid hebben maar wel meer ruimte.Je kan als het goed daar altijd het bedje omdraaien!Wij hebben hem trouwens ook via marktplaats en geverft in het creme wit

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee haar peuterbed komt bij leenbakker vandaan incl. matras was die 150 euro.
    kwa peuterbedden hebben ze hier totaal niks bij de beddenzaken enige bedje wat we vonden was bij de leenbakker.

Esmee haar peuterbed komt bij leenbakker vandaan incl. matras was die 150 euro.
    kwa peuterbedden hebben ze hier totaal niks bij de beddenzaken enige bedje wat we vonden was bij de leenbakker.

http://knaapie.peutersite.nl/fotos/fotoboek/36789/36789-5863685.jpg

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Voor onze eerste twee kinderen nooit een peuterbedje gehad, toen was dat geloof ik nog niet zo 'in'.
    Maar nu ik zo'n last heb van m'n schouder, kan ik Jesse bijna niet meer in en uit bed tillen, dus zaterdag gaan we kijken naar een peuterbedje. Via Marktplaats, dus ik ben zeer benieuwd. Het is 1.40 of 1.50 lang geloof ik.
    We willen een houten plaatje tussen de matras en de beddenplank zetten, met een handdoek erom. Dat deden we ook zo met onze eerste jongens toen die in een groot bed kwamen. Werkt prima.
    Zo kan hij er niet uitvallen.

Over twee of drie jaar willen we een hoogslaper kopen voor Jesse, zodat hij lekker kan spelen onder z'n bed, en een bureau als hij groter is.

4. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    op marktplaats kijken

en hier we ikea bedje gehad en beviel prima en niet duur

5. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ja, dat omdraaien van het bedje had ik nog helemaal niet aangedacht, dan is een extra bedhekje ook niet nodig idd. En ze kan zo makkelijker wennen.

Goed idee :D.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zag gisteren bij de leenbakker een leuk bed. Wit gespoten frame en aan één zijkant was het wat hoger (bed - bank idee) daar waren er van het frame hartjes gemaakt.
    Het is dat we hier pas over een half jaar gaan kijken voor een ander bed, maar anders had ik hem meegenomen. De open kant dan tegen de muur en de hoge kant (die eigenlijk tegen de muur hoort) naar het midden. Hij was ook maar 60 euro nu (excl. matras hoor) .
    Het was trouwens gewoon formaat, maar ik vond hem zo leuk, dat als ze de leeftijd had gehad, ik dan toch voor een gewoon bedje gekozen had i.p.v een peuterbed ;)

7. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Wij hebben ook het bed van Ikea, met de hond en de poes erop. Bevalt goed. Groetjes lucky.

8. maartje1983

maartje1983 Actief lid

29 apr 2007
    184
    0
    0
    wij hebben een autobed van little tikes voor ons zoontje, ik vind hem echt super leuk en stoer.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wij hebben deze vandaag binnengekregen, alleen in het wit
    Hij was 229,- ;)

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik heb een bed van ikea,zwart met spijlen,maar ik vind het eigenlijk een mieden bed, dus die gaat naar mn dochter over 2 jaar en dan krijgt mn zoontje een jongensbed

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij hebben er vanmiddag eentje gekocht via Marktplaats.
    Een peuterbed met bijpassende kast, geen idee wat voor merk het is, maar prachtig sterk en robuust hout. De set is echt mooi stevig, ziet er nog prachtig uit, praktisch geen krasje erop, en kostte samen maar 125 euro. Matrasje met matrashoes erbij. Kast met een leg- en hang gedeelte.
    Dus wij zijn tevreden.
    Nu maar hopen dat het slapen erin ook goed gaat. :D

Deel Deze Pagina