Hallo allemaal, Ik ben benieuwd vanaf welke leeftijd jullie je kindje hebben ingeschreven voor de basisschool en naschoolse kinderopvang? En vanaf wanneer jullie je kindje hebben ingeschreven voor zwemlessen. Ik hoor alleen maar dat er zulke lange wachtlijsten zijn.... net als bij kinderopvang. Is dat ook zo? Ik ben er wel erg vroeg bij misschien, mijn zoontje is nu 9 weken Maar ja... voor hetzelfde geld moet ik hem nu al gaan inschrijven (net als dat je bijna voordat je zwanger bent je kind al moet opgeven voor de kinderopvang....)
hoi hier bij ons moeten de kids zowieso voor 3,5 jaar aangmeld zijn voor het schooltje, maar ze hebben liever eerder.... volgens mij krijg je daar via de pzs bericht van.... bso hoeven wij niet, maar volgens mij ligt dat hier rond dezelfde leeftijd. groetjes, Mirian
Hier moet je kindje met een half jaar opgeven. Als je het later doet dan heb je kans dat die op een wachtlijst komt staan. Zoals onze zoon. En dan kan die misschien niet naar de school waar je hem graag op wil hebben.
Ik denk dat je het beste even kan informeren bij de school waar je graag je kindje op wil. Bij de school van onze keuze staat op de website dat je je kindje pas kunt inschrijven als hij/zij minimaal 2 jaar is.
Ik heb even geinformeerd bij de school. Ze zeiden dat het niet vroeg genoeg kon.... Dus we konden al een afspraak maken voor een kennismakingsgesprek en dan bekijken of we hem echt op die school willen inschrijven. Eigenlijk is het toch te gek voor woorden dat je al zo jong (net 2 maanden) met dit soort dingen erbij moet zijn om het te regelen.... Nou ja goed, kinderopvang was bijna niet meer gelukt. Schooltje gaat nu zeker lukken Nu nog even informeren bij het zwembad en de naschoolse opvang.....