Wij hebben een open keuken met een bar. Nu stond daar op de hoek altijd een vissenkom maar ik wil iets anders... en ben op zoek naar inspiratie. Dus daarom mijn vraag: wat heb jij op de hoek van je bar staan? Als je een foto hebt, extra leuk! Ben benieuwd!
Een vaas met gedroogde bloemen op een houten plateau met wat kaarsen. En de Google home niet perse fotowaardig.
Daar hebben onze vissen altijd gestaan maar de laatste is 2 weken terug overleden. Nu staat er een kartonnen doos met Afval . Er komt iets zoals bij @Luna86
Wij hebben een fruitschaal staan die daar eigenlijk niet past, en een mandje met de sleutels en prulletjes (waaronder een verdwaalde schroevendraaier, klemmetjes, een pen, een plastic dingetje, nog een plastic dingetje, magneetjes, een batterij, een wasknijper. Enz ) De bar zit naast de voorkeur en midden in het looproutekruispunt tussen voordeur, keuken, trap en huiskamer. Er verzameld zich gedurende de dag een hoop zooi op die bar die ik gedurende de dag ook steeds weer opruim. Hoe dan ook geen plek voor decoratie op onze bar , enkel plek voor spullen.. en zooi.. en nog meer spullen.
Ik heb in mijn keuken ter decoratie bloemen van LEGO in een vaas staan.. deze kunnen tegen viezigheid en kan ik eventueel wassen en staat heel vrolijk. En het grootste voordeel, ze verwelken niet! Je moet het wel leuk vinden maar ze hebben tegenwoordig diverse soorten bloemen dus je kan je eigen boeket samenstellen. Ik heb ook de orchideeën van LEGO er staan in het raamkozijn..