Welk platform kattenoppas betrouwbaar?

Discussie in 'De lounge' gestart door cowgirl80, 25 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    huizenoppassite, maar dan logeert er iemand in je huis

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.822
    5.957
    113
    Vrouw
    #22 Zoe123, 28 jan 2023
    Laatst bewerkt: 28 jan 2023
    Ik heb de beste katten oppas ever via Pawshake gevonden
    Voorheen bracht ik de katten altijd naar een pension.
    Maar naarmate de oudste echt oud begon te worden merkte ik dat het voor hem te veel gedoe werd.
    Bovendien krijgt hij een halve apotheek aan pillen.

Onze oppas komt in de vakantie 2 x per dag.
    Ze geeft eten, de medicatie, verschoont de kattenbakken, en stofzuigt de beneden verdieping.
    Ook zet ze de vuilnis bak buiten indien nodig. Haalt eventuele post uit de brievenbus.
    En het allerbelangrijkste, ze blijft altijd nog even hangen, om zeker te weten dat alles in orde is.

Ik wil nooit meer iets anders.
    Oh en nog een bijkomend voordeel boven een buurmeisje of iets dergelijks: als een van de katten een medisch noodgeval zou hebben, gaat zij met de kat naar de dierenarts. Dit staat ook duidelijk in het contract dat je tekent.

Ik betaal 11 euro voor 1 bezoek, 16 euro voor 2 bezoeken.
    Zeker omdat ik er dus 5 heb is dit echt een koopje in vergelijking met een pension
    Stel je betaalt daar 10 euro per kat per dag dan ben ik al 50 euro per dag kwijt ipv 16…:eek:

cowgirl80 vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.476
    11.996
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Die van ons is 12,50 per dag. Verder regel ik het onderling met de buren.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is de reden waarom ik nog niet reageerde... onze dochter zou het heel graag doen (en heeft geld nodig voor een reis volgend jaar ;) , dus ze pakt alles aan nu- hoewel dierenoppas wel geweldig zou zijn haha ) . Er staat me iets bij dat we redelijk in de buurt wonen, maar áls het al dichtbij genoeg was: Ook wij zijn die week in elk geval 5 dagen weg... dus geen optie.

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.021
    6.766
    113
    zuid-holland zuid
    Ja je woont net te ver weg denk ik om aan te fietsen iedere dag. Maar lief dat je er aan dacht! Wie weet als ze een brommer heeft ooit:D

Athina vindt dit leuk.
  6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.021
    6.766
    113
    zuid-holland zuid
    Jeej ik heb iemand gevonden via Pawshake die heel dichtbij woont en niet de hoofdprijs vraagt en betrouwbaar lijkt. Ze gaat van de week langskomen om kennis te maken! Ik ben blij! Bedankt voor de goede tips allemaal!

Athina en femkes vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina