Hoi meiden! Ons dochtertje is bijna 1,5 jaar en is HELEMAAL gek van Bumba! Nu wilde we naar Plopsaland gaan, maar welk park is handiger en leuker voor deze leeftijd? Coevorden of de Panne? Alvast bedankt!
Panne ben ik niet geweest...coevorden kan heel goed. Van de zomer een dagje geweest...onze zoon van toen 1,5 vond het fantastisch..afgelopen week in de herfstvakantie een midweek geweest en beide kids (21 maanden en 6) vonden het geweldig.
De Panne is 'best' wel al geschikt.... Ik vind het een leuk park voor mijn kinderen! ( de kids overigens ook! )
Wilde net een vraag stellen over plopsa indoor coevorden. Hoe liggen de prijzen qua eten/drinken? Is dat een beetje betaalbaar? En zijn er nog kortingsacties?
Mwah weet niet wat jij betaalbaar vindt?? Ik vind het wel vergelijkbaar met andere parken...best aan de prijs dus
Wij zijn vorige week in Hasselt geweest, maar voor ons meisje van bijna 2 jaar was er best wel wat maar vooral ook dingen waar ze niet in mocht. Voor onze oudste van 4 jaar was het geweldig. Wij vonden het duur voor wat je 'krijgt'. Ook eten en drinken was erg duur; een rondje drinken was dik door de 10 (2x capri sonne en 2x warme choco+ slagroom). Ik was blij dat we zelf broodjes hadden meegebracht. Een bord friet met een koninginnehapje was ruim 12. Wij hebben een leuke dag gehad, maar om er nogmaals 2 uur voor te rijden en volle mep entree te betalen zeggen wij nee. (Vanuit ons kunnen wij dan beter dan de Panne gaan, entree wel duurder maar vele malen leuker en groter)
Dat is altijd zo jammer, dat ze het eten zo duur maken.. De snackbar vind ik betaalbaar, duurder dan dat hoeft t naar mijn idee echt niet.
Wij zijn een paar weken geleden in Coevorden geweest. We hadden kortingskaarten. Als je de volle mep moet betalen zou ik het er absoluut niet voor over hebben. Een simpele indoor speeltuin is in mijn ogen 10x leuker dan plopsa voor kinderen van 1,5 jaar. Maar misschien dat iemand anders het wel super vond??
Wij hebben dezelfde ervaring lees ik wel. Wij zijn er in de herfstvakantie geweest en vondt het tegenvallen. Onze zoon vondt het super,en daar gaat het ook om maar voor jongere kinderen zou ik hier niet heen gaan. Eten was prijzig,klein kopje cappuchino kost daar 3,10....toch best prijzig... Kinder menu zoals bij de Mac kost daar 6,50.
Dat zei ik ook al,denk dat Sietse bij Ballorig (binnenspeeltuin in de buurt) net zoveel plezier had gehad....