Welk poedermelk toren/ bakje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Marlous28, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Ik had er één van Difrax, vond hem erg fijn. Hier ging hij gewoon in de vaatwasser.

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb ze in alle soorten gehad maar vind die van de hema, het torentje.. het fijnst

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja heb die stapeltoren van prenatal trouwens gesloopt, plastic was stuk gegaan, waarschijnlijk omdat ie onderin de tas zat.
    Lijkt of dat plastic minder sterk is.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

stapeltoren van hema en prenatal hier. Heb ook de avent gehad die is ook prima.

Difrax vind ik niet, vervormd en kreeg hem sowieso alleen dicht als je de dop precies zo gedraaid had dat hij echt dicht gaat.

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    38
    Bij Emmen
    Ik heb zo'n drievaks ding gehad. Dat ding was zo statisch als wat. De poeder bleef er gewoon in. Niet alles natuurlijk....een deel :d
    En vond het ook heel vervelend dat je de bovenkant zo slecht kon draaien. Ging best stoer. En dan moest je er ook echt op letten dat je m goed boven het vakje had, anders kreeg je voeding uit 2 vakjes.

Doe mij dan maar een torentje. Veeeel makkelijker.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb die van Difrax, bevalt prima :)

7. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.883
    469
    83
    Hier 2 torentjes van de Hema. Al 1,5 jaar prima in gebruik. Stop ze gewoon in devaatwasser en ze blijven mooi, en goed afsluiten.

8. HOG

HOG Niet meer actief

Hier eentje van de wibra, werkt goed.

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb een torentje van de Etos, werkt prima.

Had eerste deze: HEMA - baby - eten - drinken - melkpoedercontainer

Maar dat ding is echt niet handig en al helemaal niet in combinatie met een Difrax fles (vanwege de kromming).
    Met andere flessen gaat het wel, maar het tuutje aan dit bakje is gewoon echt veel te laag... Heb weleens gehad dat de halve inhoud er overheen ging.
    Ook niet makkelijk schoon te maken en zeker als je geen vaatwasser hebt.
    Geen aanrader, doe mij maar zo'n torentje.

10. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik heb de difrax gebruikt, omdat mijn zus een stapeltoren had en het me handig leek dat wij een andere zouden hebben, maar vond die van mn zus (de stapeltoren) veel handiger dan de difrax. zou dus de volgende keer een stapeltoren nemen...

11. MMindy

MMindy Niet meer actief

Torentje van HEMA. Werkt ideaal, vooral het gat waaruit je de poeder de fles in giet is de juiste maat, helemaal voor bv de difrax 's fles, want die heeft een smalle halsopening. Scheelt aardig wat geknoei!
    Kan ook goed in de vaatwasser en gewoon erg makkelijk in gebruik.

Deel Deze Pagina