wie heeft de stoommop van kruidvat hij stond paar maanden geleden ook in de folder voor 35 euro vondt hem toen te duur nu is hij 17 euro ben echt benieuwd of het echt werkt dan vooral op tapijt want door mijn zoontje paar lelijke oude vlekken op tapijt
wij hadden de stoomreiniger van de lidll.. Die was geweldig.. tot mijn zusje hem leende Ik denk dat je er voor 17 euro je geen buil er aan kan vallen..
Ik weet niet wat voor 1 het is, maar ik heb er 1 en wil niet meer zonder Maar of je vlekken uit tapijt krijgt weet ik niet hoor, ik gebruik het op tegels en laminaat
ik lees even mee, ik wil t ook wel weten! heb m al vaker zien staan en t lijkt me ideaal.. Wat ik me vooral afvraag is, is t te gebruiken op hout en is ie zwaar? lijkt me heel zwaar dweilen als ik m zie..
denk trouwens dat ik hem zo maar haal.. mijn apparaat van de liddl was een stuk groter hoor! maar dit is voor die prijs goed te doen
Nog even een rake vraag van vriendlief hier.. Hoeveel water gebruikt je ong? want als we voor de woonkamer dweilen al 4 keer dat reservoir moeten bijvullen is t nog niet erg handig....
Ik wil 'm ook, maar ik kan hem nergens vinden op de site van de kruidvat...weten jullie waar hij staat? Thnx!