Met welk potje kun je het beste beginnen om je kleintje zindelijk te krijgen? Een laag potje of hoog? Ik hoop dat iemand mij een beetje begrijpt. Ik hoor het graag, groetjes lucky.
Mijn zoontje had voor zijn 2de verjaardag een muziekpotje gekregen. Deze vind hij echt geweldig. In het begin natuurlijk spannend of er een muziekje komt Nu staat het muziekje uit, maar het is net een stoeltje om op te zitten. Ook kun je de zitting er af halen en als wc-verkleiner gebruiken. Ik ben er erg blij mee en mijn zoontje ook
Nou wij hadden er eerst 1 van de ikea maar daar kan ze echt niet op zitten! Toen van de Hema en kon ze wel op zitten maar ze wilde liever meteen op de wc Oh die van de Ikea was dus hoger als die van de Hema
hier ook een ikea potje, wat een rampending! Ze heeft daarna het potje met muziek gekregen en dat ging beter. Maar die staat nu bij de wc als opstapje, want ze wil liever op de wc.
Mijn dochter is sinds één week zindelijk en het maakt wel degelijk uit wat voor potje je hebt hoor! Let op: -Brede zitting (anders doet het zitten pijn) -Uitneembaar opvangbakje (wel zo handig om grote boodschap schoon te maken!) -Anti slip rand onder het potje! (anders glijd het potje weg wanneer ze gaan zitten!) Favoriet was/is hier het prinsen/prinsessenpotje van Fisher Price waar ook muziek uitkomt (nu in de aanbieding 29,95 bij Kruitvat!!). Dit is een stevig potje waar ze goed op kan zitten! En het is meteen een opstapje! Ik heb ook een goedkoop potje gekocht maar hier kreeg ze pijn in haar billetjes van bij het zitten en het potje verschoof wanneer ze erop ging zitten. Het maakte echt verschil want op het goedkope potje ging ze echt niet! Van Baby born heb je ook goede potjes. Ik denk dat je beter iets meer uit kan geven aan zo'n potje want het is echt prettiger voor je kind en voor jezelf! En hetzelfde geldt voor de toiletbrilverkleiners!!!