Ok ik geef het op! Weet echt totaal niet wat ik ons meisje moet geven op dr verjaardag! Mn oudste zoon heeft mijn idee ingepikt (voor ik die uitgesproken had) en geeft een gameboy oid (oudere broers dus dat is met de paplepel ingegoten hier) En verder komt ze om in het speelgoed... tja...heb veel bewaard van vroeger van de jongens (fiets, lego, knuffels,etc) en echt interesse in bepaalde dingen is er nog niet zo duidelijk.. babypop...mwa leuk...soms...barbie...kan je aan de haren rond zwieren little people doet ze weinig mee (heeft een huisje en met sinterklaas krijgt ze een bus) Wat ze wel leuk vind is allemaal boven de 4 jaar...dus doe ik liever nog niet om problemen voor te blijven (zhuzhu pets, petshop, de kleine lalaloopsy's groote heeft ze al 1 en polly pocket en andere kleine poppetjes) Voor grote kado's zoals een keukentje of winkeltje hebben we geen plek helaas (ze heeft een kookplaatje en dat vind ze prachtig..maarja...) Hobby/knutselen enzo vind ze geweldig...maar stiften of potloden heeft ze al en klei enzo. En verder kan ik niets vinden waar ze op haar leeftijd al wat aan heeft (van die teken lichtbak dingen ofzo bvb) luxe probleem dus! Iemand een idee? Pieker me suf nml Ook omdat ze sinds vorige keer enorm gek is op jarig zijn (wie dan ook die jarig is) en dit toch weer een mijlpaal leeftijd is...3 jaar worden. Nouja je kent het wel....moet perfect zijn enzo
Voorleesboek, Gevuld toilettasje. ( tandenborstel, tandenborstelhouder, zeep, haarspeldjes, borstel, vingerverf voor in bad, ) Tas, met klein portemonneetje
Mijn dochter is ook bijna jarig, ook bijna 3. Haar lijstje: - kidizoo van vtech - vtech mobigo - spelletjes voor mobigo - spel knappe koppen - spel photosafari - poppenhuis van caring corners - camper van caring corners - poppenwagen van smoby - playmais -speeltentje - boekjes van bambino loco - belle pop met liche tn geluid - verkleedkleding - puzzels 36+ - strijkplankje+ijzer - wasmachine - kaptafeltje - dvd alice in wonderland - kaartjes voor de dierentuin - dokterssetje - kleding - luiertas voor de pop - electro
Hej ik dacht dat caring corners voor 4+ was!!! spel knappe koppen is wel een idee inderdaad! Rest heeft ze al (verwend nest... ) of vind ze (nog) niks aan of is al door anderen geroepen. Dankjewel iig!
Mijn zoontje wordt donderdag 3 en krijgt: - een leerklok (hout met dagen van de week, maanden, weersindicatie etc) - een speelgoedkist voor op zijn kamer met zijn naam - een knijpkat - een dvd van Sesamstraat - een xylofoon - een dekbed met zijn naam erop - een beker met zijn naam erop - een electrische tandenborstel - duplo - een slot voor zijn fiets - een doktersset - een nieuw serviesje - houten eten - puzzel 5+ - (sprookjes)boek - houten treintjes (op batterij) van Brio - een fiets (die heeft hij al gekregen een tijd terug) Zoonlief heeft een hele tijd met niets gespeeld maar nu is Duplo weer helemaal herondekt (en kan nu ook echt mooie dingen bouwen).
Oh die leerklok vind ik ook een idee (dacht ik tijdje terug aan en weer vergeten blijkbaar) Maar waar vind je een goede? Ik vind allemaal dingen die of bakken met geld kosten of eigenlijk niks toevoegen aan een gewone klok. Of gewoon speelgoed zijn. Behalve dan die bubleclock maar dat vin ik maar n raar ding eigenlijk... Dankjewel voor de ideeën! En toevallig! Hier is gister de duplo van de jongens weer van stal (schuur) gehaald en schoon gemaakt. Is een GROTE hit (ook voor de jongens want die spelen vrolijk mee ondanks de leeftijd )
Ik zou ook iets van kleertjes, schooltasje met naam ,beker en broodtrommel met naam etc vragen. Onze dochter vond het helemaal super om een broodtrommel en beker met haar naam te krijgen, ze was mega trots toen ze op de psz kwam.
Wat veel! Krijgt hij dat echt allemaal en hoe weet je dat of geven jullie dat allemaal zelf? Zoon krijgt hij hier regelmatig kleine dingetjes als daar behoefte aan is. Toen hij 2 werd, kreeg hij een schommel, zelfgemaakt houten kasteel, treinbaan, puzzels, boekjes, duplo, memory en een rugzakje. Dat was het, vond het echt meer dan genoeg! Hij wist zich ook geen raad met zoveel nieuwe spullen in 1x. Als hij 3 wordt, krijgt hij een (loop)fiets en mensen zien maar waar ze mee aankomen, vind de verrassing zelf ook altijd erg leuk.
Dit krijgt hij van ons EN het bezoek. Ik hoef niet verrast te worden op de verjaardag van mijn kinderen en geef graag door wat er op het verlanglijstje staat zodat er niet allemaal 'troep' in huis komt.
Oh, nee hoor, laat me en m'n kind graag verrassen. De mensen die hier op de verjaardag komen geven geen troep en zijn heel creatief en 6x hetzelfde met het aanbod wat je aan kinderspeelgoed hebt, dat risico loop ik graag. Ik ben altijd net zo enthousiast als een ander cadeautjes uitpakt, ik hou wel van het verassingseffect!
Ik heb van de week bij de Action leuke knutselpakketjes gezien. Daarmee kon je met bolletjes wol en gekleurtjes ijzerdraadje met haren zeg maar (hoe noem je zoiets? ) allemaal diertjes maken. Of iets om zelf sieraden te maken? Zelf gaan we volgend jaar met zijn verjaardag een fietsje geven. Maar dat heeft ze al dus?
Die klok is wel leuk idd! Maar zocht er een die het ook echt deed...al zou dit ook wel wat zijn... even in dubio Fietsje heeft ze al 4 ja 1 waar dr broers vroeger op fietsten (alleen moet ik nog zijwieltjes halen want die zijn in de 10 jaar verdwenen) 2 van die driewieler dingen waar ze nog nauwelijks op vooruit komt (eentje op de camping en eentje thuis...dubbel kado van vorige verjaardag wat niet meer geruilt kon...erg handig. maar kwam ergens wel uit...als ze door krijgt hoe fietsen werkt tenminste!) En een loopfiets waar ze wel wat mee wil maar maar niet wil zitten...gekocht toen ze nog niet op dat oude fietsje wat zijwieltjes nodig heeft kon maar ze heeft een enorme groei spurt gehad en lijkt nu een 4 jarige kwa lengte. Dus nu past het ineens wel terwijl ze nog steeds niets kan op dat loop ding Ik heb t liefste dat ik de gasten iets of wat kan sturen zodat ik niet met onzin kom te zitten. Schoon familie is nml niet zo op de hoogte van welk speelgoed bij welke leeftijd hoort... Zo kreeg ik met sinterklaas voor een kind wat 3 weken erna 12 werd puzzels voor een kind van 7 jaar.... En boeken voor een kind van 14 die op de basis school al in groep 3 op avi uit zat, met letters die je van 5 meter afstand nog kon lezen... Dus dan geef ik liever iets of wat aan wat leuk is zodat de kinderen het ook echt leuk vinden (ze laten niks merken maar zie de teleurstelling wel telkens)
Wij kregen laatst van vrienden ook bij de uitnodiging (via email) ook een kadotip voor hun zoon die 6 wordt. Vind ik persoonlijk helemaal niet raar. Dus misschien is dat toch een idee? Je hebt online ook een site waar je een lijstje kan maken van wat je graag wil hebben en dan kan er ook aangevinkt worden wat er al gekocht is. Ik weet even de naam niet meer. Weet je tenminste zeker dat je kinderen krijgen wat ze graag willen hebben.
Isabella haar lijstje toen: Verkleedkleren ( prinses, elfje, cowgirl et cetera...) My little pony ( maakt niet uit welke Puzzel 8+ Boekjes jip en janneke Letter stempels Fiets 12 inch