Binnen ons gezin maakt het park opzich ook niet echt uit. Die amuseren zich niet beter in de Efteling dan in een veel goedkoper park. We zijn vorig jaar naar de Efteling geweest en dat is tof en mooi maar voor de kinderen zelf maakt het weinig uit. Dat sprookjesbos interesseert hen geen knijt en de sfeer vinden ze ook niet zo belangrijk. Dus gaan we er ook zoveel geld niet meer aan uitgeven en 2 uur voor in de auto zitten.
Hellendoorn Slagharen is aardig gedateerd op t waterpark na en persoonlijk vond t ik het eh tikke aso gehalte van de bezoekers vrij hoog. Maar goed, dat valt de kids minder op de kuddes luidruchtige sjonnies en anitas die weer in discussie gaan met medewerkers omdat hun kleine djeszebelle toch echt niet mee kan met de attractie omdat ze te klein is...
Walibi kan toch wel? Ik ben er vorig jaar met de jongste met een schoolreisje geweest (don’t ask ) en dat was eigenlijk best leuk! Er zijn ook veel dingen voor kleinere/jongere kinderen. Hellendoorn en Slagharen ken ik niet. Wij willen nog een keer naar Moviepark.
Moviepark is leuk maar ik ga nooit meer in het weekend of tijdens vakanties. Ik weet niet hoe het in Corona tijd is maar daarvoor is het dan veeeeeeel te druk. Bijna overal 80 tot 90 min wachten per attractie.
Hellendoorn Walibi Movie park vonden wij helemaal niks Erg klein en je bent er in een halve middag wel klaar
Dan kom je best een eind afhankelijk van wat je kind durft en aankan. Het is ook best intensief en vermoeiend
Geen idee of het al genoemd is, maar op Social deal staat Wunderland Kalkar. Ik heb ook geen flauw idee of het leuk is, maar de plaatjes zagen er wel goed uit
Ik denk dat ze daar te groot voor zijn. Wij zijn er geweest toejonze zoon een jaar of 4 was en durfde toen zo goed aps overal in op een enkele achtbaan na. Dus als t dichtbij en goedkoop is isnt misschien leuk maar anders zou ik overslaan... Toverland is wel echt een aanrader maar die staat al op je planning zie ik...