Hoi meiden, Ik ben benieuwd of jullie een slee hebben en welke jullie dan hebben. Ik ben aan het kijken voor een slee voor ons zoontje. We willen hem vragen voor zijn verjaardag aan opa en oma... alleen ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zie een slee voor baby en eentje voor peuter.. maar als dat maar voor 1 of 2 jaar is, is dat wel zonde. Maar die houten sleeen zijn wel echt heel duur volgens mij.. want we willen wel een rugleuning erbij en die moet je (vaak) los erbij kopen als ik het zo zie (via internet). Ik ben benieuwd!
Houten slee is wel duur, maar gaat lang mee en je kan er makkelijk met z'n tweeën op. Dit jaar gezellig met Eva en Lisa een helling afgegaan! En ze zitten er vaak samen op. We hebben de slee nu 5 jaar in gebruik en ik denk dat ie het nog wel 5 jaar volhoudt.
Een houten slee gaat inderdaad heeeel lang mee.... Ik gebruik die van toen ik klein was (ben nu 27) nu voor mijn oppaskindjes En houten sleeën zijn vaak bij meerdere winkels te krijgen, even de reclames in de gaten gaan houden. Veel slee plezier alvast
Een houten slee gaat een leven lang mee. Soms zijn rugleuningen hiervan ook op MP ect te koop. Een plastic gaat vaak maar 2 of 3 winters mee.
Wij hebben een houten slee gekocht. Die heb je ook in allerlei soorten en maten. Die van ons gaat tot 75 kg. Dat betekent dat ik er officieel niet met ons zoontje op kan. In de praktijk wel, zo'n ding zakt ook weer niet gelijk bij 76 kg in elkaar. We weten wel dat er straks twee kindjes samen op kunnen. Voor nu hebben we er inderdaad een rugleuning bij. Dat kan ik wel aanraden! En ik gebruik ook een extra kussentje en het eerste jaar de voetenzak van de wandelwagen en vorig jaar een dekentje. (Ons kind wordt luxe vervoerd, haha.)
Slede Davos hout 100cm + rugleuning Ik weet niet wat je duur vindt, hier een link voor een houten slee + zitje voor 39,99. Wij vragen deze ook voor de verjaardag van ons kindje. Daarnaast ook een skipak en snowboots zodat ze lekker warm mee kan. Evt voetenzak van de wandelwagen idd.
Duidelijk Wij gaan ook voor de houten slee, met rugleuning! Bedankt voor de link, 40 euro vind ik niet heel duur.. had veel duurdere gezien! Jullie ook allemaal veel slee-plezier! Hoop dat het van de winter een lekkere pak sneeuw valt!
Ja, ik was ook op zoektocht gegaan Ze zijn al snel 60 en meer. Wij krijgen van mijn schoonouders de slee, en van mijn ouders skipak en snowboots. Jullie ook veel slee-plezier!
Hier voor mijn kids een houten slee met rugleuning. Verleden jaar ook veel plezier mee gehad Zit aan de rugleuning zelfs gordeltjes om mijn meisje mee vast te maken. gekocht bij de intertoys.
Wij hebben het model van een houten slee, maar dan van kunststof. Wel één die langer mee gaat dan een paar winters, denk ik. Met een mooi stoeltje erbij voor de jongste. Eerste twee jaar van de oudste de oude houten slee van mijn ouders (ruim 25 jaar oud ) gebruikt met het zitgedeelte van de Ikea kinderstoel (Antilop) erop. Ging ook.