Slee voor dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marvb, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben benieuwd of jullie een slee hebben en welke jullie dan hebben. Ik ben aan het kijken voor een slee voor ons zoontje. We willen hem vragen voor zijn verjaardag aan opa en oma... alleen ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zie een slee voor baby en eentje voor peuter.. maar als dat maar voor 1 of 2 jaar is, is dat wel zonde. Maar die houten sleeen zijn wel echt heel duur volgens mij.. want we willen wel een rugleuning erbij en die moet je (vaak) los erbij kopen als ik het zo zie (via internet).

Ik ben benieuwd!

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Houten slee is wel duur, maar gaat lang mee en je kan er makkelijk met z'n tweeën op. Dit jaar gezellig met Eva en Lisa een helling afgegaan! En ze zitten er vaak samen op. We hebben de slee nu 5 jaar in gebruik en ik denk dat ie het nog wel 5 jaar volhoudt.

3. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.

Hebben jullie hem toen gewoon in een speelgoedwinkel gekocht?

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.195
    177
    63
    NULL
    NULL
    Een houten slee gaat inderdaad heeeel lang mee.... Ik gebruik die van toen ik klein was (ben nu 27) nu voor mijn oppaskindjes ;) En houten sleeën zijn vaak bij meerdere winkels te krijgen, even de reclames in de gaten gaan houden. Veel slee plezier alvast :)

5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Een houten slee gaat een leven lang mee. Soms zijn rugleuningen hiervan ook op MP ect te koop.

Een plastic gaat vaak maar 2 of 3 winters mee.

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij hebben een houten slee gekocht. Die heb je ook in allerlei soorten en maten. Die van ons gaat tot 75 kg. Dat betekent dat ik er officieel niet met ons zoontje op kan. In de praktijk wel, zo'n ding zakt ook weer niet gelijk bij 76 kg in elkaar.
    We weten wel dat er straks twee kindjes samen op kunnen. Voor nu hebben we er inderdaad een rugleuning bij. Dat kan ik wel aanraden! En ik gebruik ook een extra kussentje en het eerste jaar de voetenzak van de wandelwagen en vorig jaar een dekentje. (Ons kind wordt luxe vervoerd, haha.)

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    #7 Chocoholic, 6 okt 2013
    Laatst bewerkt: 6 okt 2013
    Slede Davos hout 100cm + rugleuning

Ik weet niet wat je duur vindt, hier een link voor een houten slee + zitje voor €39,99.
    Wij vragen deze ook voor de verjaardag van ons kindje. Daarnaast ook een skipak en snowboots zodat ze lekker warm mee kan. Evt voetenzak van de wandelwagen idd.

8. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duidelijk:) Wij gaan ook voor de houten slee, met rugleuning!

Bedankt voor de link, 40 euro vind ik niet heel duur.. had veel duurdere gezien!

Jullie ook allemaal veel slee-plezier! Hoop dat het van de winter een lekkere pak sneeuw valt!

9. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ja, ik was ook op zoektocht gegaan :) Ze zijn al snel €60 en meer. Wij krijgen van mijn schoonouders de slee, en van mijn ouders skipak en snowboots.
    Jullie ook veel slee-plezier!

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Hier voor mijn kids een houten slee met rugleuning.
    Verleden jaar ook veel plezier mee gehad :)
    Zit aan de rugleuning zelfs gordeltjes om mijn meisje mee vast te maken. :) gekocht bij de intertoys.

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Kijk eens op bol.com staan er diverse op.

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Thanx voor de link! Mijn schoonma geeft deze nu cadeau voor zijn 2de verjaardag! 39,- is geen geld!

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Scheelt veel geld he? ;)

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Wij hebben het model van een houten slee, maar dan van kunststof. Wel één die langer mee gaat dan een paar winters, denk ik. Met een mooi stoeltje erbij voor de jongste. :)

Eerste twee jaar van de oudste de oude houten slee van mijn ouders (ruim 25 jaar oud ;)) gebruikt met het zitgedeelte van de Ikea kinderstoel (Antilop) erop. Ging ook.

Deel Deze Pagina