welk prgramma droger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Nou we hebben de droger van mijn moeder gekregen aeg lavamat 37320 helaas zonder gebruiksaanwijzing en krijg deze niet geopend. Maar welk programma gebruikennjullie? Kastdroog?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja ik gebruik kastdroog.

3. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Ook voor kinderkleding? Want dat durf ik dus niet in de droger te doen(krimpen)

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Bij ons zit er een 'baby' stand op.toch durf ik babykleertjes niet te drogen op die stand. Was eens benieuwd of jullie die gebruiken?

Voor de rest hier ook vaak kast droog inderdaad

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb nu niet de mooiste kleren erin gegooid op kastdroog duswe gaan het zien. Ook kinderkleding ja waarom krimpt dat sneller dan onze kleding?

6. Jemm

Jemm Actief lid

5 okt 2013
    277
    0
    0
    Ik gooi nooit alles in de droger, alleen lakens, handdoeken, sokken en oude t-shirts. Voor de rest eigenlijk niks.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik gooi nu alleen handdoeken, theedoeken, vaatdoeken en beddengoed in de droger. Voorheen wel babykleding in gedaan (wel alleen als er in het label stond dat het mocht) en dat is niet gekrompen.

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb een 2 in 1 maar vind t heel lastig het te gebruiken.
    Maar als ik handdoeken en beddegoed droog dan idd op kastdroog.

9. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    Nou onze kleding gooi ik er ook niet in,alleem werkkleding man

10. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Fijn he om een droger te hebben! Scheelt een boel ophangwerk.

Idd kastdroog programma gebruik ik eigenlijk alleen.
    Ik check de labels en wat in de droger gaat, gaat er ook in. Best veel kleertjes mogen wel. Krimpt misschien ietsje de eerste keer maar ik heb niet voor niets een droger en neem dat dus maar voor lief.

Nu weet ik van de meeste kleding inmiddels wel, wat er wel en niet in mag.
    En ik vergat de eerste keer om een knoop in het beddengoed te maken, resultaat: alle was zat daarin en kon dus niet goed droog worden;)

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik droog alles op 'extra droog' en nog nooit iets gekrompen hier.

12. LoesjeX

LoesjeX Actief lid

20 okt 2013
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droog altijd alles op het allerdroogste programma. Heb eigenlijk nooit gehad dat iets gekrompen was hoor. Ik heb niet voor niks een droger. In de loop der jaren ben ik gaan uitproberen en meestal kom je er wel weg mee. Tegenwoordig was ik bijna alles in de machine ( ook dingen dus waar op staat 'dry cleaning only '. Ik was dingen soms op 40 of zelfs 60 graden ( als een vlek er niet uit gaat ) terwijl er op staat 30 graden. En doe dingen in de droger die er volgens het label niet in mogen. Heel af en toe gaat dat fout. Maar is tot nog toe maar twee keer gebeurd. Risico van het vak dan maar hè.

13. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    Echt net kleding gaat hier nooit in de droger.
    Ik gebruik altijd het programma katoen > kastdroog. Bij spijkerbroeken gebruik ik dan nog de knop lage temperaturen.

14. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik gooi alles in de droger. Ook babykleding gewoon op extra droog. Het scheelt me erg veel tijd en in principe krimpt het niet echt. Ik hou rekening met wat krimp als ik kleding koop :p Met babykleding is trouwens nog niks misgegaan.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het scheelt inderdaad wel ophangwerk, maar kost wel erg veel energie (en dus ook geld). Ik gebruik de droger juist zo min mogelijk, maar nu in de herfst (en in de lente) moet ik wel. In de zomer hangt het vaak buiten, in de winter staat de verwarming aan en droogt de was snel. Nu dus even niet, dus gebruik ik 1 keer per week de droger. Heb helaas geen extra ruimte voor een wasrek (en wil liever geen was in de woonkamer, al doe ik het soms wel als het echt zo uitkomt).

16. ria30

ria30 Actief lid

24 apr 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Doe alles in de droger kijk niet eens of het kan. Gaat altijd goed:).
    Op programma extra droog. Werk fulltime time en met een kindje vind ik echt heet makkelijk gelijk droog opvouwen kruikt het ook niet.

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier precies hetzelfde. Ook alles 'extra droog', alleen wol en zijde doe ik niet in de droger. Ik zet hem zeker 2x per dag aan en ook nog nooit wat gekrompen. Ik wil echt nooit meer zonder droger! :D

18. LoesjeX

LoesjeX Actief lid

20 okt 2013
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik ook niet. Ik heb de zuinigste droger zo'n beetje die er is. Heb het gecheckt op de site van de consumentenbond voor ik die kocht. Ik bezuinig op van alles en nog wat. Maar alles ophangen en zo min mogelijk in de droger, sorry, heb echt al genoeg te doen. Ik heb heel wat was met 2 volwassenen en 4 kids. Daarnaast nog de rest van het huishouden en een drukke baan. Dus ik vind het wel prima zo. Zelfs in de zomer gooi ik het regelmatig in de droger.. :)

19. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik gooi alles op kastdroog op handdoeken na die gaan op extra kastdroog.

20. mamabri

mamabri Niet meer actief

Zo doe ik het ook

Deel Deze Pagina