Chicco Polly kinderstoel

Discussie in 'Verzorging' gestart door Skye, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Aan de mensen die deze stoel hebben : Hoelang kan je kind erin zitten, tot welke leeftijd. Ik ben van plan om deze stoel te kopen, maar vraag me af of ze hier in kan tot ze er niet meer in hoeft. (dat ik niet een nieuwe moet kopen over een tijd, omdat ze niet meer past)

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Onze oudste zoontje zit er nog steeds in! Omdat die geen rust kan vinden met eten moeten we hem wel vast zetten en hij is 3 jaar en gaat nog prima!

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    onze oudste van 2 1/2 zit ook nog heerlijk in die stoel. en zoals het er nu uitziet zit hij er ook nog wel een hele tijd in.

4. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Ik vindt het een prachtige stoel, maar gebruik eigenlijk alleen nog maar de ikea stoel van 12 euro.
    De chicco is best een gedoe om schoon te maken en aangezien mijn dochter het liefst zelf eet zit deze stoel dus na iedere maaltijd onder.
    Doordat je zoveel verstelmogelijkheden hebt zitten er dus ook overal scharnieren en kiertjes waar van alles tussen blijft zitten.
    Ook vindt ik het jammer dat ie alleen met bekleding te gebruiken is, want ook daar komt van alles tussen en je krijgt de bekleding er pas af als je eerst de gordels er uit haalt.
    Hier is het dus niet zo'n succes. Ik heb liever een stoel waar ik snel een lap overheen haal na de maaltijd en waar ik niet een kwartier op aan het soppen ben.
    Maar ze kan er nog prima in. Ik denk dat tot een jaar of drie prima gaat. Wat wel een voordeel is is dat ze er al heel snel in kunnen. Met 3,5 maand zat/lag ze er al in.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Ik vind het een miskoop. Ons meisje hangt erin, en het blad is veel te hoog om zelf te kunnen eten (meisje is 1 jaar) Wel kon ze er vroeg in, dat was wel een vooreel. Vind de stoel ook groot en log en veel ruimte innemen. Als ik het over zou kunnen doen kocht ik een tripp trapp

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    wij zijn echt super tevreden met de stoel.
    Ligt er misschien aan welke eisen je aan een stoel steld.

Schoonmaken vind ik zelf nog wel meevallen. F eet ook het liefste zelf (hij is 18 maanden geweest) Na het eten even met een doekje erdoor en klaar. Om de paar dagen haal ik de verkleiner eruit en neem ik alle kleine hoekjes mee. De gordels doe in elke week in de wasmachine. Het blad zit eerst vrij hoog maar je kunt de stoel ook in hoogte verstellen zodat ze goed bij de tafel kunnen (probleem opgelost). Ze kunnen er echt wel tot 3 jaar in hoor de stoel is ruim genoeg.

De enige 2 min puntjes die ik kan bedenken zijn;
    -er zitten alleen wieltjes aan de achter zijde en niet vooraan de stoel waardoor je de stoel op moet beuren wil je hem aan schuiven.
    -de poten van de stoel staan breed uit.

Verder echt een goede stoel (je hebt ze nu ook met een speelboog erboven. Krijg je een soort wipstoel idee)

7. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wij zijn er ook erg tevreden over, volgens mij mogen ze erin tot 15 kg (staat volgens mij achterop de stoel ergens). Jayson is 2,5 en zit er nog prima in (weegt nu 12 kg). Tegenwoordig staat hij aan tafel zonder eigen tafelblad. Makkelijk verstelbaar, vind het schoonmaken ook niet zo erg. Even een doekje erover en klaar. Ik vind het een heerlijke stoel.

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Dan heb ik een probleem :D! Die van mij is net een jaar en al 14 kilo...;)

Deel Deze Pagina