Het is al even aan de gang nou ja dat denk ik.ondertussen is de kleine man ziek geweest, inentingen gehad, eerst beroerd van de eerste spuit en na 1.5 week van de tweede. Tegelijk ook nog kiezen en je hebt 1 groot feest. Aangezien we al weken gebroken nachten hebben.(tussen de 40 min en het record van vandaag 2.5 en we gaan nog door) had ik me bedacht om vroeg te gaan slapen. Om 21.50 in bed! Tegen de tijd dat ik net sliep bedachten ze buiten om nog een krantje te bezorgen, de buren waren geen idee wat aan het doen (weer stijf in bed) en daarna besloot uk wakker te worden, man lief 2 keer zoon op bed gelegd en zo was hij een uur verder en ik al gebroken voor ik de nacht in ging. Om half 12 stokje overgenomen maar de rust is er niet, hij is zo onrustig wil alles zien en wijst naar alles. Zelfs in slaap wiegen helpt niet. Overdag slaapt hij wel maar maximaal 1.5 uur ondanks gebroken nachten.snachts slaapt hij er 10. Ondanks de driftbuien, het (heel veel) bij je willen zijn, de slapeloze nachten, het onderzoeken in huis(alles overhoop halen) is het een lief mannetje.(maakt het soms weer dragelijk,zeker met de lading kusjes en knuffels) Gaaaaaaaaaaap hopelijk slaapt hij snel
Ooooh de herkenning! Als iets niet mag driftbui, slapen ho maar maar, eten wil ook niet. Hij is ons zoooo aan het uitproberen! Vind het de heftigste sprong tot nu toe
Gisteren "maar" 50 minuten bezig midden in de nacht. Nu al een uur bezig en slaapt nog steeds niet. Toen ik het bericht typte zijn we uiteindelijk tot 2 uur bezig geweest.van half 22.30 tot half 23.30 heeft hij twee keer 10 min geslapen van 23.30 tot 2 wakker. Hij had de volgende dag nergens last van en wij waren gebroken. hopelijk gaat de sprong/ kiezen en ander leed snel voorbij voor iedereen. De kusjes en knuffels zijn inderdaad heel fijn en kun je niet genoeg van krijgen