Welk product luieruitslag?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LindsayS, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Weet je wat ook fijn is? Billenzalf van dokter Leenarts, zit een hoge concentratrie zink in, is heel lekker zacht smeerbaar, geen alcohol of parfum
    Online, ook bij sommige dio drogisten en apotheken, google maar eens.

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL

Klinkt een beetje hetzelfde als zinkolie van dhr swaab, dat heb ik nu gekocht en werkt idd erg goed!

3. G83

G83 Bekend lid

29 dec 2014
    524
    3
    18
    Ik zweer bij Bepanthen. Daarnaast scheelt het hier enorm dat ik wasbare luiers gebruik. In wwgwerp luiers zitten natuurlijk een hoop chemische middelen.

4. Dalubra

Dalubra Nieuw lid

17 jan 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft de laatste tijd ook wat meer last van een geïrriteerde huid en sudocreme hielp hier ook niet :( Ik kwam bij de etos Baby Bee Diaper Ointment tegen en heb een testsetje met meerdere producten gekocht (wel duur: €16). Maar het bevalt erg goed! Zijn huid ziet er steeds beter uit en ik merk dat mijn zoontje het zelf ook een verzachtende crème vindt :)

Wat ik ook veel probeer te doen is hem zo lang mogelijk in droge blote billen te laten. 'Gewoon lucht' is ook helend voor de huid ;)

5. 81kaatje

81kaatje Actief lid

26 mei 2015
    391
    43
    28
    Dr swaab zinkolie

6. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Bepanthen Baby! Zinkzalf (zowel Zwitsal als sudocrem) werkte hier ook voor geen meter maar Bepanthen werkt super.

7. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Zarqa billenspray, werkt perfect! Hoef je ook niet te smeren, alleen sprayen. Dan kun je vermijden dat je over pijnlijke plekken moet wrijven..

Deel Deze Pagina