Weet je wat ook fijn is? Billenzalf van dokter Leenarts, zit een hoge concentratrie zink in, is heel lekker zacht smeerbaar, geen alcohol of parfum Online, ook bij sommige dio drogisten en apotheken, google maar eens.
Ik zweer bij Bepanthen. Daarnaast scheelt het hier enorm dat ik wasbare luiers gebruik. In wwgwerp luiers zitten natuurlijk een hoop chemische middelen.
Mijn zoontje heeft de laatste tijd ook wat meer last van een geïrriteerde huid en sudocreme hielp hier ook niet Ik kwam bij de etos Baby Bee Diaper Ointment tegen en heb een testsetje met meerdere producten gekocht (wel duur: 16). Maar het bevalt erg goed! Zijn huid ziet er steeds beter uit en ik merk dat mijn zoontje het zelf ook een verzachtende crème vindt Wat ik ook veel probeer te doen is hem zo lang mogelijk in droge blote billen te laten. 'Gewoon lucht' is ook helend voor de huid
Bepanthen Baby! Zinkzalf (zowel Zwitsal als sudocrem) werkte hier ook voor geen meter maar Bepanthen werkt super.
Zarqa billenspray, werkt perfect! Hoef je ook niet te smeren, alleen sprayen. Dan kun je vermijden dat je over pijnlijke plekken moet wrijven..