10wk zwanger, misselijkheid neemt af .. kan dat al?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Linda1975, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Als alles goed is, ben ik bijna 10wk . A.s. vrijdag krijgen we de termijnecho bij de gyn.

Vanaf een week voor de posi-test, tot nu, ben ik vreselijk misselijk geweest (voor-, tijdens en na het eten, de hele dag door). Soms nam ik er zo'n speciaal pilletje van de HA er voor in. Ik lustte ineens ook een hoop niet (nog steeds niet hihi)

Maar deze afgelopen 2 dagen (gisteren en vandaag), was ik wel bij vlaagjes misselijk, maar heb bewust al paar dagen geprobeerd om, naast de 3 hoofdmaaltijden op een dag, zeker eens per 1,5 uur iets kleins te nuttigen (dus een biscuitje, een kopje bouillon, een stuk fruit, of wat dan ook). Deze 2 dagen ben ik lang niet zo vreselijk misselijk als de voorgaande weken. Voel me in z'n algemeenheid bij vlagen nog niet lekker, maar dat erge is er al wel 2 dagen niet.

Kan die misselijkheid nu al langzaam wat in hevige mate gaan afnemen dan? (ik gokte meer richting de 12/13 wkn eigenlijk).

Ben dan gelijk beetje 'angstig' of het nog wel goed zit, snap je? (heb nog wel steeds de bandenpijn dagelijks en mijn buik groeit overigens al).

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Kan heel goed hoor. Ik ben misselijk geweest van week 6 t/m week 9. Daarna niet meer.
    Geniet ervan zou ik zeggen!

3. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Kan heel goed. Bij mij was het ongeveer vanaf innesteling tot ongeveer 8 weken. En daarna was het eigenlijk over.
    Dus maak je maar niet druk.
    Veel plezier vrijdag.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Vanaf 10 weken daalt je hcg hormoon weer. Dus het kan heel goed! Ik voel me ook wat minder misselijk sinds een paar dagen en ik hoop dat het een goed teken is en het vanaf nu alleen maar minder zal worden.

5. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    kan idd ;) bij mij was de misselijkheid ook op n ergst voor de 9 weken, daarna was het opeens een stuk minder.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja hoor, dat kan. Ik ben van week 6 tot week 10 echt strontziek geweest. Wilde al bijna een relatie beginnen met de toiletpot. En bijna ineens was het met 10 weken over. (gelukkig had ik al 2 goede echo's gehad, maar toch ben je er een beetje onzeker over)

Deel Deze Pagina