Hé dames Ik heb op mijn WC 16 aliëns zitten...Ja echt waar! Het is een zwarte tegeltjes rand met daarin 16 aliëns verwerkt... Voel me daarom zéér bekeken als ik even lekker zit. Kijk maar even in mijn album Heb 1 ervan even op de foto gezet (hij lachtte niet eens ) Ja ik weet het, dit gaat nergens over maar wil toch wel even weten of er meer mensen zijn die het zien, want volgens mijn vriend ben ik toe aan vakantie...
haha ik zie hem echt niet.. Heb wel de hele zomer met een shirtje gelopen waarvan ik dacht dat er een 'modieuze inktvlek' opzat. Toen mijn man het een keer had over 'dat shirtje met dat tennisvrouwtje' zag ik opeens dat het een meisje was wat aan het tennissen was .
Waar ben ik dan aan toe? Ik zie er nml het gezichtje van n coala beertje in... Of is t bij mij gewoon duidelijk waar die vakantie dan naar toe zou moeten gaan?
hahah nog 1 die de tegeltjes in de wc gaat bekijken ik ook ik zie er elke keer een andere in zoals een hoofd van een pitbull een vlinder en ga zo maar door
eens kijken of we het over de zelfde alien hebben...zet het even in mijn album...1 momentje.. Edit: zo even "bewerkt"
HAHAHAHAHAHA JAAAAAAAA dat is dezelfde! Zie jij het ook? Oow je hebt de mijne bewerkt? Haha ik dacht dat jij ook zó'n tegeltje had LOL
Nou Dames, waar gaan we heen? Miami? Ik zie hem ook....wel creepy eigenlijk Mijn vriend keek ook mee maar hij zag niks... :-s