Ik wil graag een xbox kopen voor mijn zonen. Nu dacht ik: dat doe ik wel even, maar er blijken dus verschillende te zijn. Xbox, Xbox360, Xbox one en dan nog elite etc... De jongens zijn nog geen computer gewend, dus we hoeven in principe zeker niet het nieuwste van het nieuwste. Wat ze wel graag willen is FIFA spelen en die heeft volgens mij elk jaar een nieuw spel met nieuwe spelers. Waar doe ik goed aan en wat moet ik naast de spelcomputer zelf nog meer aanschaffen? Alvast bedankt!
Volgens mij komt in november ongeveer een nieuwe xbox uit. Ik zou dan even wachten...dan kun je vast een mooi koopje scoren.
ik weet sowieso dat je op "budgetgaming" (google dat, hoef ik ook niet te linken) kan zien waar je wat voor de beste prijs kunt krijgen. Verder als het alleen om FIFA gaat kun je ook voor de 360 gaan, maar dan heb je kans dat je fifa 2015 of 2016 (geen idee waar ze nu zijn met die telling) niet meer ervoor kunt kopen. Maar de xbox one is wel voor de hardcore gamer met weer veel krachtigere computer erin en dus mooiere graphics, snellere laadtijden, etc etc etc. Mocht je hier niks aan hebben (ik ben een playstation/nintendo persoon) kun je altijd voor de zekerheid naar de lokale gamewinkel gaan (gamemania, nedgame, etc)
Xbox one vind ik zonde van het geld. Die krengen kosten 500,- en volgens mij kun je de gewone 360 spellen niet op de xbox one spelen. Wij hebben altijd een Xbox 360 gehad. Je kunt ze ook prima op marktplaats kopen. Vaak zitten er ook nog spellen bij. Even goed zoeken en dan kun je voor een leuk prijsje op de kop tikken. Ik weet niet of ze ook online met vrienden willen spelen? Dan heb je ook xbox live nodig.
Wij hebben ook de xbox 360 en bevalt hier prima! Genoeg spellen voor te krijgen. Mijn man zegt dat hij voor de xbox one zou gaan.. maarja, dat zijn mannen Nieuwste van het nieuwste altijd willen hebben haha. Nee hij zegt ook dat de xbox 360 meer dan voldoende is
voor de 360 gaan en dan kijken of je die tweedehands kan kopen, dat lijkt me meer dan voldoende en hou je geld over voor een jaarabonnement op Xbox Gold...
ik zou de 360 doen. evt tweedehands met een aantal spellen. maar de 360 staan nu steeds vaker in de folders en worden steeds goedkoper omdat er een nieuwe komt. de oude xbox zou ik niet doen. daar worden geen spellen meer voor gemaakt. en wat je erbij moet hebben is afhankelijk van wat je ermee gaat doen. ik heb er zo'n kinect camera opzitten. dochter vind het helemaal geweldig om zo interactief mee te doen. maar bij fifa heb je volgens mij alleen 2 controllers nodig. misschien een oplaad ding erbij kopen?
Hier ook Xbox360, daar zijn zoveel leuke spellen voor, ook de kinect enz, en is goedkoper dan de xbox one (waar al veel negativiteit over is gesproken voor dat dat ding is uitgekomen)
Zou voor de 360 gaan, maar let op met tweedehands. Sommige kunnen al bijna op zijn. Zodra ze bij de aan uit knop een rode ring vertonen dan is het gedaan! THE ring of death noemen ze het.
Wij hebben een Xbox360 met kinect. Ik heb voor en xbox gekozen omdat je met de Kinect leuke spelletjes kunt doen zonder dat je een controler vast hoeft te houden. Ik zie dat ding namelijk al door de kamer vliegen, polsbandje of niet... Ik heb gekozen voor een xbox met 4 gig geheugen omdat die met 250 gig veel duurder was. xbox live gebruiken we eigenlijk niet, daar moet ik me nog in verdiepen. Er kan een usb stickje in als ik een keer een gedownloade film wil kijken en verder kunnen de gewone dvd's er ook in. (hij start veel sneller op dan onze oude dvdspeler, ook fijn) Ik wil inderdaad nog 2 oplaadsetjes kopen voor de controllers. Op zich gaan de batterijen behoorlijk lang mee, maar het zijn er wel elke keer 4 (2 controllers) en dat gaat ook in de papieren lopen.
Wij hebben ook de 360 (nou ja, mijn man). Mijn dochter en ik gebruiken hem eigenlijk alleen om dvd's mee te kijken. Ik wil er binnenkort wel graag zo'n kinect set bij halen. Dat lijkt me voor mijn dochter wel leuk. We hebben wel zo'n oplader voor de joysticks, dat scheelt best veel batterijen.