Vreselijk!! Mijn dochtertje heeft het sinds gisteren uitgevonden: KNARSETANDEN!! Wat kan ik hier tegen doen? Gaat het over? En is het uberhaubt normaal bij een baby van bijna 11 maanden?? Ik kan echt niet niet niet tegen dat rot geluid hahaha.
Hoi hoi, Ik kan je de hand schudden...Hier een manneke van 8 maanden die dit doet sinds vorige week. Word er helemaal eng van. Heb nog nooit zoveel kippevel op een dag gehad... Ik lees mee...Ben bang dat er niet veel aan is te doen, maar wie weet
krijgt ze geen tandjes? sem deed het vooral als ie tanden kreeg. Hij doet het verder nooit buiten de tanden krijgen om
ja irritant is dat he haha. misschien zijn het kiezen ofzo. Ik ben iig blij dat sem nog maar 2 kiezen hoeft haha
Oh ja, Ayla heeft dat ook vreselijk gedaan. Ik heb het gewoon genegeerd, want als ik er iets van zei dan ging ze het alleen maar extra doen . Het is vanzelf weer over gegaan.
Hahaha sterkte!! Daar begon Jayden 3 maanden geleden mee en doet het nu nog wel eens. Gelukkig niet meer iedere dag! Gisteren deed hij het weer eventjes na 3 weken niet gedaan te hebben. Het is zo'n rot gehoor
Gaat vanzelf over, Irem heeft het ook een tijdje gedaan toen ze tandjes kreeg en nu alweer heel lang niet
Oja, ons dochtertje doet dat ook met vlagen sinds ze ongeveer 6 mnd. is. Toen kreeg ze haar 1e tandjes. Je kunt er niks aan doen, gaat vanzelf weer over. Meestal doet ze het 1 dag en dan weer heel lang niet. Ze heeft het nu eigenlijk al een tijdje niet gedaan, maar er zitten weer tandjes en kiesjes aan te komen, dus zal me niks verbazen als ik het van de week weer ineens hoor. Geef haar meestal haar speentje als ze het doet
Haha! Ik heb daar een paar mnd terug ook een topic over geopend. Hier heeft sukkebaby het denk ik een keer of 10 gedaan precies op het moment dat zijn boven tandjes ook door kwamen. Ik was ook wanhopig want vond het een rot geluid en vond het slecht voor zijn tandjes. HIj is er echter al heel snel weer mee gestopt, gelukkig! Ze moet gewoon wennen aan die gekke dingen in haar mond, gaat (als het goed is) vanzelf weer over.
Krijg spontaan kippenvel als ik het lees... Hier heeft het ze het ook eventjes gedaan, volgens mij kreeg ze toen ook haar voortanden (of ze had ze net). Heb het ook genegeerd en het was snel weer over! (gelukkig)
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik hoop dat het idd dan maar snel overgaat! En hoop dat het van de tandjes komt Beter dit dan dat gejengel de hele dag
hey sanjor.mijn lisa doet het ook vaak. meestal stop ik gewoon me vinger in haar mond en trek hem dan snel weg voor ze me bijt. dan houd ze weer even op. wat een rot geluid he
Indy heeft het ook een paar maanden gedaan. En ineens was het ook weer over. Heb het gewoon genegeerd
ons mannetje doet het ook wanneer hij er een tandje bij krijgt. vervelend maar alleen dan doet hij het!
Als ik dat doe dan is me vinger blauw hahahaha. Ze kan zo hard bijten! Maar begrijp ook dat het niet zo erg is voor der tandjes?
Hey Sanjor, Tijdje geleden....we waren destijds bij de november mama's (hoewel mijn dochter uiteindelijk in oktober geboren is....) Jij was geloof ik een van de laatste in de rij Mara heeft er ook veel last van, ze is gaan knarsen vlak voordat ze tanden kreeg. Het lijkt erop dat ze het iedere keer weer iets heftiger doet als er nieuwe tanden onderweg zijn. Daar tussendoor maar eens in de zoveel tijd en heel kort. Ze heeft nog maar twee boventanden en twee ondertanden.....maar knarsen lukt haar aardig! Ik negeer het ook of zorg dat ze even is afgeleid. Groetjes, Sappie
me meisje gaat het nu weer steeds meer doen en haar brood wil ze ook even niet. het lijkt dus te kloppen dat ze dat doen als ze tanden krijgen. ik had die link nog niet gelegd
Zelfde verhaal. Heel even gedaan, gelukkig niet te lang. Mijn zusje heeft het vroeger heel lang gedaan in haar slaap, die had bijna geen voortanden meer over op het laatst.