de aller goedkoopste hahahaha van die weg werp dingen werken bij mij ideaal en dan scheer ik met creme spoeling niet meer met scheerschuim
Wilkinson quatro... Helemaal tevreden. Gebruikte eerst Venus, maar kreeg toch snel last van bultjes en dat ze snel bot worden. Wilkinson niet.
Venus Vibrance; echt ideale mesjes. Ik heb een supergevoelige huid en kan weinig hebben, maar met deze mesjes gaat het perfect! En scheer er niet alleen mn benen mee De rest gaat ook prima.
Ik zweer bij Intuition, daar zit een blok met scheersspul omheen dat gaat schuimen als het nat wordt, ik snij nooit raak, oksels, benen, bikinilijn, perfect.
Klopt ja, ik vind de intuition alleen een beetje lomp haha Heb hem ook lang gebruikt, maar vond Venus toch fijner.
@ Pinter; dat is de quattro dames , toch? Die heeft in ieder geval ook die draadjes. Voor mij ook een van de weinigen waar ik geen reactie van mijn huid op krijg
Dat is diegene die trilt toch? Die heb ik ook, nog nooit mee gesneden ook niet bij je enkelbotjes, gebruik voor mijn benen geen andere meer. 1X wel gedaan en hoe voorzichtig ik ook deed bij mijn enkels ging het toch RATSJJJJJ, auuuuuu