Waarom geen laarzenrek bij de deur? Of zijn laarzen net zo erg als crocs? Ik ben gewoon hypocriet en draag dan de crocs van mijn vriend omdat ik weiger om zelf van die dingen te kopen met als resultaat dat het nog lelijker is omdat ze ook nog drie maten te groot zijn
Aan mij heb je denk ik vrij weinig.... ik schiet dan namelijk snel Adidas slippers, Nike benassi slippers, schapenpantoffels (soort van uggs, maar dan volledig van wol) of Birkenstocks aan. Als het maar voor enkele seconden is...
Een paar gevavi's staan hier bij de deur Ik weet ze zijn niet charmant maar de rubberen versie lopen en zitten ook nog lekker Bekijk bijlage 566319
Hier donkerblauwe half hoge regenlaarzen met witte stippen haha. Staan hier 3 paar laarzen bij de achterdeur, de bergstein laarsjes van mijn zoon. De mega regenlaarzen van mn partner en mijn gestippelde laarsjes. Zoontje trekt ook altijd zijn laarsjes aan als hij in de tuin gaat spelen!
In de zomer Birkenstocks slippers. Ik weet dat ze niet geliefd zijn, maar ze zijn zo fijn. Dan maar voor schut met lekkere slippers hoor. Ik draag ze ook naar de winkel als het moet.
Ik stap met mijn spaanse sloffen in de klompen of badslippers van mijn man. In de zomer, als ik op blote voeten ben meestal HN slippers of mijn gewone schoenen (ballerina`s draag ik veel in de zomer)
Als ik weet dat ik binnen een paar seconden buiten wil kunnen staan, dan hou ik gewoon mn schoenen aan. Of sloffen met een zool die naar buiten kan.
Serieus?? Dat interesseer mij nou werkelijk niets. Kom op! Je loopt in de tuin of in de buurt bij huis! Ik haal mijn kids ook wel op klompen op uit school (platteland), lekker belangrijk of ik dan wel stylish genoeg ben.
Birkinstock?? Jij zit duidelijk nog steeds met je hoofd in je tas. Ik denk niet dat Tuc 17.000 euro overheeft voor een paar tuinslippers...
On topic: als ik geen crocs draag lééf ik in Josef Seibel. Oerdegelijk, comfortabel, en als je lang genoeg zoekt soms ook nog wel modieus . En 100% leer maar niet extreem duur. Voor in de tuin is dit soort perfect: https://www.amazon.fr/Josef-Seibel-Catalonia-Sabots-Ocean-Multi/dp/B075CX5HKX/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1523381096&sr=8-1&keywords=Seibel+femme+sabots https://www.amazon.fr/Josef-Seibel-Rebecca-Mehrfarbig-Multicolor/dp/B01LY45KO4/ref=sr_1_20?ie=UTF8&qid=1523381306&sr=8-20&keywords=Seibel+femme+sabots
Daar ga ik maar eens naar op zoek ja. Hier alleen sneakers waarbij het even tijd kost om ze aan te trekken.
Schoenen aanhouden vind ik geen optie. Er kruipen hier ook babytjes rond dus wil de vloer zoveel mogelijk schoenenvrij houden. Maar tegelijkertijd spelen er peuters in de tuin en bso kinderen in het speeltuintje buiten de poort waar ik zo heen wil kunnen als dat nodig is. Ik ga wel van die tuinklompen zoeken of sneakers waar je echt zo in kunt stappen.
Ik heb wel sneakers/schoenen die ook nog met de mode meegaan en waar ik zo in kan stappen. Ga op zoek naar een plaatje anders maak ik zo een foto.
die bovenste sneakers heb ik en daar stap ik zo in. Die andere 2 zijn ook makkelijk in te stappen en ogen beter dan een paar badslippers of crocs Bekijk bijlage 566324 Bekijk bijlage 566325 Bekijk bijlage 566326
de bovensta van het merk la strada ik heb die bij Nelson gekocht, de onderste vond ik op google onder de term "instapschoen met strik" ik zoek hem nog een keer voor je... http://www.teddyhart.nl/dames-zwart-soda-strik-instapschoenen-p-731.html Deze vind ik trouwens vrij duur, vorig jaar heb ik dit model gekocht op de markt voor 20 euro (volgens mij verkoopt van haren dat model ook).