Welk schoeisel aan in de tuin?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 10 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Gewoon oude Birkenstock met een band en daar ga ik ook mee buiten de poort. Maar het interesseer me niks wat de buren van mijn slippers vinden :o:. Crocs zal ik nooit dragen, dat vind ik zo afgrijselijk.

2. tuc

tuc Niet meer actief

Tnx, ik ga eens kijken.

DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Ik heb ze niet maar Toms lijken me heerlijke instappers

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Tja, ik loop gewoon op mijn ugly crocies de poort uit. Voor om het huis kan dat me echt niks schelen.

iMoeder vindt dit leuk.
  5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.232
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gewoon nep crocs van 10 jaar oud, tijd voor nieuwe ;). Ik vind ze echt ideaal, je schiet er zo in, kan ze zo afspoelen, en de zool is echt super voor mijn pijnlijke hiel.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gewoon sneakers/sportschoenen?
    Ik heb al jaren geen veters meer gebonden terwijl het wel schoenen met veters zijn. Die zijn er gewoon ingemoffeld :roflmao: ik stap er gewoon in.

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik ga op m'n crocs naar de sportschool:roflmao:

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Ik heb slippers van Ara. Die zitten heerlijk en ik vind ze wel mooi.

Zoiets bijvoorbeeld

[​IMG][​IMG][​IMG]

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.165
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb gewoon echte klompen. Die oud-Hollandse van hout. Het is even wennen, maar wel ideaal omdat je er zo in stapt. In het begin deed het zeer aan de bovenkant van mijn voeten, maar nu niet meer. Ze staan het hele jaar door bij de achterdeur, superhandig als je even naar de container moet of naar de kinderen inderdaad. Alleen als er sneeuw ligt zijn ze onhandig.

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ze noemen dat apparaat ook niet voor niets een Crocsstrainer...

cactusje en Snoopy1979 vinden dit leuk.
  11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zeg ook niet dat er iets mis is met jouw crocs. Misschien heb jij naast jouw crocs ook wel een lekker pittig kapsel. Zou ook niets mis mee zijn als jij dat hebt.

Maar sommige grenzen overschreid ik niet. Dat zijn rubberen klompen dragen en bijv dus ook het haar zgn pittig knippen. :roflmao::roflmao::roflmao:

Loop ik er altijd helemaal tip top en opgedirkt bij? Nee hoor! Maar er zijn grenzen :D

Glimmer, mam1991 en DastyQueen vinden dit leuk.
  12. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.855
    4.106
    113
    Dat zat ik ook te denken. Als het echt binnen een paar tellen moet, is dat vast omdat er iets aan de hand is of zo....dan boeit het toch niet wat er in je tuin aan de voeten zit?
    En als het iets langer mag duren heb je ook zo een paar gewone schoenen aan getrokken lijkt mij.

13. Glimmer

Glimmer Niet meer actief

Wauw, ik wist niet dat er zoveel mensen op crocs liepen of ze überhaupt hadden:eek: Oerlelijke dingen, zou er nog niet dood in gevonden willen worden.

Ik schiet m’n slippers, instapsneakers, uggs of Toms in.

maartje84 vindt dit leuk.
  14. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Wat een grappig topic! Het interesseert mij niet zoveel wat ik aan mijn voeten heb, in en om de tuin. Net als dat ik ook rustig in badjas/pyjama de deur uitloop om de zak met plastic aaniet de straat te zetten. ..

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ow no, you didn’t!! :eek:

Nee zonder gekkigheid. Tuurlijk. Voor de ene kan dit echt niet en voor de andere dat niet. Momenteel heb ik niet eens crocs. Maar heb ze wel gehad en gedragen (in de tuin he!) en zou ze zo weer kopen. Zijn gewoon handig. Maar goed, dat moet inderdaad iedereen lekker zelf weten. :):cool:

maartje84 vindt dit leuk.
  16. Treez

Treez Niet meer actief

Ik heb een paar makkelijke plastic tuinklompen. Ik kan het hebben met mijn van nature sexy uitstraling :roflmao:.

mamabri, Jules!, louan en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Oh the irony :roflmao::roflmao::roflmao:

Leo85, cactusje, tupp en 8 anderen vinden dit leuk.
  18. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.024
    550
    113
    echt ik blijf van jouw houden, lekker wief

maartje84 en Whysteria vinden dit leuk.
  19. famofthree

famofthree Fanatiek lid

13 sep 2017
    1.024
    1.031
    113
    Vrouw
    Ideaal met aardbei.. :p:D:D en ga er rustig het hele dorp mee door . Ben er zelf mee op school geweest dat ik niet kon bukken om iets anders aan te trekken.

Haha ook mijn (lees partners) verschillende kleuren sokken passen er goed bij .:roflmao:

Treez en Whysteria vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina