Welk schoonmaakmiddel ruik je het best?

Discussie in 'De lounge' gestart door Denise19, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Hey,

Ik wilde graag van jullie horen welke schoonmaakmiddel het lekkerst ruikt, en welke je het beste ruikt om laminaat mee te dweilen. Ik dweil nu met goedkope allesreiniger, maar ik ruik er dus geen fuck van! Ik hou er van dat mn huis lekker ruikt, dus welke ruik je het beste, en ruikt ook erg lekker? ( is natuurlijk voor iedereen verschillend, maar kan zo toch een beetje vergelijken )

PS, als ik in de fles zelf ruik, ruik ik hem natuurlijk wel, maar eenmaal na het dweilen ruik ik er niks meer van.

Liefs Denise

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ajax eucalyptus vind ik erg lekker!

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik poets alles met dethol(vind ik persoonlijk lekker ruiken).
    Ik weet alleen niet of je daarmee een laminaatvloer kan dweilen(denk het wel overigens)

Groetjes Vera

4. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ruikt dat lekker fris? of is het eerder een soort zeepluchtje? Het moet zo zijn dat als je binnenkomt, echt ruikt dat er is schoongemaakt :p

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Hier nog een Dettol freak. Ik doe er alleen de keuken mee en de kooien van de dieren maar het ruikt zo lekker schoon. Verder ben ik fan van allesreiniger met marseillezeep, zo lekker. Daar doe ik mijn parket mee maar die moet ook regelmatig met speciaal spul. Dat spul ruikt ook nergens naar, jammer hoor.

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik vind Ajax en Andy allebei heel lekker fris en fruitig ruiken.
    De geur blijft ook echt hangen.
    Als ik een sopdoekje met een van die twee over het aanrecht haal, is het net of de hele keuken gesopt is :p (goed spul voor luie mensen dus)

7. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ik gebruik MR proper maar die is er in Nederland denk ik niet en gewoon Ajax.
    Maar je kan natuurlijk ook zo een spray kopen om het lekker te laten ruiken, heb ik ook en spuit er geregeld mee om het gewoon fris te laten ruiken ;)

8. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Zoiets moet ik dus hebben :p

9. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja zon spray heb ik ook, maar de geur gaat altijd zo snel weg! Of je raakt er aan gewend en ruik je het niet meer.. het moet echt een lekkere frisse geur zijn, die je bijna de hele dag ruik!

10. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ooh, wat trouwens ook lekker ruikt, Glorix doekjes en spray. Even op je aanrecht en je keuken ruikt alsof hij helemaal is gepoetst.

11. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik gebruik altijd pledge.
    Vind ik erg lekker ruiken.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Hier ook Dettol of Ajax Fris, die geuren blijven best lang hangen.

13. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Glorix doekjes gebruik ik altijd voor de tafel..

En Pledge vind ik te dof ruiken, en te sterk.. krijg dan zowat geen adem als ik dat ruik :(

14. sim

sim Niet meer actief

ajax marseille zeep en die roze/oranje met bloemen,

als ik klaar ben met schoonmaken doe ik altijd nog een laagje heet water in de gootsteen met een scheutje zodat het nog langer in huis ruikt.

en nog een 'ruik lekker' tip, als je een nieuwe zak in de stofzuiger doet, eerst wat waspoeder opzuigen, of zo'n robijnzakje voor in de droger in de zak doen, ruik je elke keer bij stofzuigen!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    AJAX!!

Heb laatst nog een 4pak ajax rode bloemen gekocht!
    Heerlijk zeg!
    Was bij de kruitvat in de aanbieding voor 3,69 euro!
    KOPEN DUS dacht ik!
    hahaha :)

16. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja, die tip ken ik, ik gebruik alleen wasgel, inplaats van poeder :rolleyes: Maar moet je dat opzuigen zonder dat er al een nieuwe zak in zit? of als er net een nieuwe zak in zit?

17. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik zou het doen als je de zak er net in hebt gedaan :)

Anders zit je stofzuiger helemaal onder

18. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    haha ja dacht al! :p

19. kadetje

kadetje Lid

10 sep 2007
    44
    0
    0
    Hee meiden,

Ik heb ook nog een tip.
    Ik doe robijn droogtrommeldoekjes in het roostertje van mijn stofzuiger, daar waar de lucht eruit geblazen wordt. Succes gegarandeert ! Als mijn man heeft gestofzuigt en ik kom thuis dan ruik ik het. Dan zeg hhhmmm schat heb je gestofzuigt, wat lief ! Om te dweilen gebruik ik Vloer plus van Johnsson, Dat is eigenlijk niet voor laminaat staat erop, maar ik gebruik het toch gewoon voor al mijn vloeren. Ruikt heerlijk en blijft lang hangen !

veel poetsplezier !
    liefs kadetje

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb altijd van die potten waarvan je de dop omhoog moet halen daar zit zo'n geur ding in als de geur beetje weg is weer ff de dop erop draaien
    en weer omhoog zetten

Deel Deze Pagina