dettol krijg je echt een dierenkliniek geur aangezien ik daar best nog al negatieve ervaringen mee heb gebruik ik dat alleen in combi van of als het echt moed, het is trouwens niet zo goed voor laminaat vloeren onze mop emmer is trouwens helemaal wit uitgeslagen erdoor dus kan niet goed zijn he ik gebruik trouwens voor bijna alles wat kan Citronella heerlijk die geur ook voor de dierenverblijven hier en alles reukt gewoon daarna lekker fris
Nou heb dus die gehaald vandaag, maar jeetje.. sterk spul die... eucalyptus Ga hem wel opmaken, maar daarna word het een zachter geurtje.. roosjes ofzo
laminaatvloer dweil ik met lauwwarm water met een scheutje schoonmaakazijn(ruikt niet echt lekker maar zorgt er voor dat mijn vloer niet streept of voetjes veroont. voorderest dettol en ook marseille geur vind ik heerlijk. weet je wat ik ook wel eens doe een dopje dettol in een klein bakje water in de magnetron goed laten koken dan magnetron deurtje open doen en alles ruikt naar dettol mmmmmmmmmmmmmm
ajax lavendel ... dan ruikt heel je huis schoon en de allergoedkoopste van bas van der H .... met pure marseille zeep die is lekker ! L.sybje
voor als je je WC lang fris wilt laten ruiken heb ik ook wat ontdekt. glorix met eucalyptus (groenige fles) als ik de Wc daarmee inborstel ruikt hij echt nog de HELE dag naar zwembad/ eucalyptus. terwijl andere wc middelen na het doorspoelen niet meer ruiken. Die van dat droogtrommeldoekje in de stofzuiger ga ik ook eens proberen.
DASTY! en wat ook zo lekker ruikt en dat gebeurt de komende maanden vast weer veel vaker........ je wasgoed ophangen in het trappengat, het hele huis ruikt dan lekker naar wasmiddel.
beetje laat maar inderdaad ik zuig de poeder pas op als ik er een nieuwe zak in doe. die van die magnetron doe ik ook! haha. en dat van dat doekje ga ik straks ook even doen. ik ga nog even weg, en heb geen tijd voor mijn 'na het weekend' schoonmaak dus als mijn man thuiskomt ben ik zogenaamd even ijverig geweest haha
Weet je wat ook erg lekker is en zeker heel lang ruikt,citronella schoonmaak,is gewoon bij de super markt of Etos te koop,is gewoon een alles reiniger. Succes Groetjes,
Ik gebruik Mr. Proper met pompelmoes,ruikt echt heeeeeeeeerlijk! M'n vriend heeft ook eens St.Marc meegebracht, met muntgeur.Die ruikt ook wel lekker, maar de geur is wel snel weg.
Ik gebruik altijd CIF voor de vloer (cif oxy gel) ruikt heerlijk. Ik vind het ook lekker als je binnenkomt en alles ruikt lekker fris. En anders inderdaad Ajax.
Ik gebruik altijd Ajax eucalyptus en voor in mijn stofzuiger gebrijk ik speciale zakjes. Stofzuiger geur ding ik weet het merk zo niet, want het is momenteel op maar volgens mij van Brise.