Goedemorgen!

Discussie in 'De lounge' gestart door ilseroc, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Zo hee, lekker optijd op zondagochtend alweer achter de pc ;)
    Vanmorgen om 6 uur Sem eten gegeven, mannetje is verkouden dus hangerig, jammerig, en alleen bij mama willen liggen.
    Luier verschonen ging gepaard met piesen in de lucht dus slaapzak nat, aankleedkussen nat, ikzelf nat ;)

Na het eten geven zelf nog even kolven en dan ben ik toch wel te wakker om weer terug naar bed te gaan :(

Dus bij deze: Goedemorgen allemaal en geniet lekker van jullie zondag :D
    Gaan jullie nog wat leuks doen?
    Wij op visite bij mijn ouders en verder een beetje relaxen, zal halverwege de dag wel een inzinking krijgen en nog even op bed gaan liggen 8)

2. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

Goedenmorgen!
    pfff 6 uur das lang geleden dat ik zo vroeg opstond voor onze dochter hahhahaha
    onze dochter was om half 9 wakker, heerlijk.
    Wat we gaan doen geen idee, heb wel zin in iets leuks maar weet niet wat er allemaal in den haag en omstreken te doen is:D

xxx

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Goedemorgen :)

Kyra had het vanochtend eindelijk door en bleef tot 7.45 slapen! maar vaak zat mag ik er ook om 6.00 uur uit. Ik heb wel een hekel aan vroeg opstaan maar het is dan wel altijd heerlijk rustig. En dat plasverhaal brengt veel herinneringen terug. Ik ben namelijk ook vaak onder geplast en zelfs gepoept (yay spuitluiers...).

Vandaag komen mijn schoonouders langs om te helpen met het traphekje installeren en natuurlijk Kyra's eerste schoentjes te bewonderen.

Dus een lekker relaxte zondag (behalve wat poetswerk) :) .

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ook 'n goedemorgen ;)

Hier ook al flink in touw, de was- en afwasmachine draaien en er ligt een stukje studie en nakijkwerk op me te wachten. Morgen weer voor de klas.

Het is somber weer hier, dus vanmiddag maar lekker gaan knutselen/kleien/tekenen met de kleine, want papa moet werken.

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

#5 Eefke84, 6 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 sep 2009
    nou hier ook al vroeg wakker hoor. 7 uur. maar we sliepen pas om half twee want ons konijn was gisteravond ineens weer es niet lekker( heeft ie weleens meer) dus heel de tijd naar dat beest wezen kijken. maar om half twee had ik zoiets van ja we zien morgen wel weer, en toen om 7 uur de fles van marinte en toen kon ik daarna niet meer slapen dus ga zo maar lekker douchen en vanmiddag naar de woonboulevard. oh en het konijn is trouwens weer goed ( ik kon hem wel vanmorgen!!!!)

6. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Goedemorgen.

Hier ook een rommelige nacht achter de rug. Ilana was een paar keer wakker. Tandjes, denk ik.

Ben nu ff met koffie pauze aan het houden, maar het huis heeft een goede schoonmaakbeurt nodig. En ik moet nog een appeltaart bakken (goh, wat kun je sommige oerhollandse dingen missen in het buitenland).

Mijn schoonouders komen een paar daagjes logeren. Wel gezellig, ik kijk er naar uit.

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    :)goedemorgen!!!

leuk zo'n goedemorgen toppic..;) hier was ons kleine mannetje ook al weer vroeg uit de veren... 6:00 uur... heb hem laten kletsen tot 7:00 uur.. toen was ie het echt zat...hahha... protest!!

hier is het zonnig.. heb ook al weer de vaatwasser in en uitgepakt en de diertjes verzorgt.. nu lekker aan een bakkie met mijn mannen en het wordt een heerlijk luie zondag hier!! ben niet helemaal fit, dus een pyama dag is dan errug lekker!!

jullie ook allemaal een hele relaxte zondag gewenst..:)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen!
    Hier waren we de kinderen pas kwart over 9 wakker. Ikzelf was er al eerder uit.
    Kon ik rustig een kopje koffie drinken dat komt niet vaak voor.
    De jongste is de laatste paar dagen aldoor laat wakker en de oudste van 7 die slaapt altijd tot na 9uur in het weekend.

De kinderen zijn lekker aan het spelen, en ik ben wat aan de poets.
    Als het droog blijft gaan we vanmiddag naar het park, als paps terug is van het werk.

Fijne dag iedereen ;)

9. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen iedereen!!

had me net voorgenomen om lekker vandaag grey's anatomy te kijken en zo laat mogelijk douchen..
    maar de planning is veranderd de opa en oma van me vriend komen langs..(en nu met me hormonen vind ik het niet leuk, al die vragen en bemoeizuchtig gedoe)

dusss ben blij als vanmiddag het bezoek er op zit en ik lekker samen met me vriend kan chillen.:)

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Goedemiddag zie ik inmiddels(mn laptop klokje staat nog op NL tijd ingesteld).Wij hebben lekker uitgeslapen en zijn smiddags nog even naar de mall geweest;lekker gelunched en gewinkeld en nog wat lekkere gebakjes gehaald voor vanavond.
    Fijne dag iedereen!

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Vannacht eens geen rommeligheid. Dat was de afgelope nachten wel anders (slaapkruipen, zuchten steunen, wakker worden....miepen...fiep gerammel...zucht steun en weer pitten. En mama word er steeds wakker van want die ligt er naast)
    Maar dat had als gevolg dat mevrouw vanmorgen ineens om 5 uur recht in dr bedje zat want de speen was foetsie.
    Mama had nog n speen maar weet dat als ze die geeft die ook wel eens weg kan zijn tegen de tijd dat er om 7 uur gedronken moet worden (dan pit ze nog n uurtje door als je er een speentje in doet...das wel lekker op n zondag ;)) DUS dacht mama slim te zijn en haar nu alvast drinken te geven. Kon ze lekker bij mama verder slapen en dan raken we die speen ook niet kwijt.
    Maar dat vond Wendy toch niet zon goed plan. Het was VEEEEEL leuker om over mama heen te klimmen. Mama te meppen. Mama te aaien. mama te knijpen. papa op zn rug te meppen (hop papa ook wakker en mopperen....pfff zeurkous...ik heb dat verdorie 9 vd 10 keer smorgens)
    Na n uurtje gedonder heeft papa haar in de houdgreep genomen (ze pakte wel steeds even dr oren wat een teken is van "ik moet slapen!") En ging ze eindelijk slapen. Om na 30 minuten weer wakker te worden en opnieuw te beginnen...pffffffffffffff.
    Toen is papa er om n gegeve moment maar uit gegaan met dr. Kon mama eindelijk eens wat langer door slapen.
    Dus ik was nogal laat van morgen ondanks alles.
    Heb al wel een wasje gedraaid en n nieuwe aangezet nu (en eentje in de kast gedaan die droog was). En ben n tas aan het inpakken voor schoolkamp van mn oudste morgen.
    Verder lekker lam zijn. Kindren hebben kreeften gevangen hoor ik net. En papa is DOOM ||| alweer aan het spelen (nog steeds niet uitgespeelt...aanhouder wint?)
    En Wendy? Die slaapt prins heerlijk in dr ledikantje ;)

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik zit nog in mn pyama :)
    Papa heeft de kleine na de voeding lekker mee naar beneden genomen en ik mocht uitslapen....heerlijK!

Deel Deze Pagina