Welk servies heb jij?

Discussie in 'De lounge' gestart door twinkle star, 17 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik heb het servies van blond Amsterdam, gezellig vind ik dat.

2. Username

Username Niet meer actief

Wij hebben het DIK-servies van Piet Hein Eek, zo blij mee :)

Bijgevoegde bestanden:

• DIK.jpg
      DIK.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      45
  3. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik spaar Blond servies en gebruiken het ook eigenlijk altijd. Hier staat nog niet alles op zoals de borden, fondueset, peper en zout vaatjes:D
    Ik was in het begin te gierig om het te gebruiken en ernaar kijken was zo ongeveer al verboden:D

4. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Deze witte voor dagelijks gebruik..

en daarnaast complete PIP studio servies voor in mijn buffetkast, maar ook om gewoon te gebruiken..

5. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Wij hebben nu van alles een beetje, niet echt 1 servies. Ik heb er wel eentje gezien waar ik helemaal gek op ben. Dus nu maar sparen..

Ohja dat is deze:
    servies bloem Hebben ze bij de Heine:D

6. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Het servies van room seven is ook prachtig..
    die zou ik nu gekozen hebben ipv servies van PIP..

Bekijk bijlage 306896

7. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,

Hier idem!!!

Wel leuke thee en koffie mokken, benodigdheden en koekjestrommel van Blond

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb servies in de kleuren wit, rood en roze. Het leuke vind ik zelf dat ik zo verschillende merken klan combineren en door de kleurstelling toch een geheel creeër. De merken zijn pip, oililly en room seven.

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ik heb dit servies van Blay's uit denemarken. Super mooi. Alleen niet gekozen voor het kop en schoteltje. Van alles heb ik 8 stuks. Ik gebruik gewoon veel ikea mokken en koffie mokken.
    Verder wat restant servies van de xenos en blokker. vooral glazen van de ikea etcetera. want die sneuvelen nogal snel door mij haha :)

Bijgevoegde bestanden:

10. tuc

tuc Niet meer actief

hier verschillende lijnen van het blond amsterdam servies.

11. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Blond Amsterdam: even bijkletsen serie.
    En een aanstal witte borden van ikea.

12. Fleuri

Fleuri Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.097
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waarschijnlijk te saai voor jou, maar dit zijn onze 2 serviezen

foto 1: dagelijks gebruik: HEMA Nice
    foto 2: gelegenheden of als ik heeeeel lekker gekookt heb: Wedgewood Windsor

13. A2CA

A2CA Niet meer actief

Wij hebben het servies van de blokker, 2 soorten een mit met rose bloemtjes en1 is wit met een roze rand boven

We hebben ook royal albert dimity rose servies heb ik ooit gekregen maar zonde om te gebruiken.

14. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    ik heb een blond amsterdam voor dagelijks gebruik (grotendeels gekregen) en een pip voor net (helemaal gekregen)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Wij hebben wedgwood ( toen gespaard bij de ah, was een speciale uitgave) voor dagelijks gebruik. Daarnaast heb ik even bijkletsen van blond Amsterdam voor mezelf gespaard. Eigenlijk ben ik er een beetje op uitgekeken inmiddels.. Ik wil het langzamerhand verkopen en spaar nu voor een prachtig en wat volwassener servies van Riviera maison. Ohhh ik heb ook nog een kerstservies. Ben serviesgek aan t worden geloof ik..

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooh leuk!
    Wij willen ook nieuw servies. We hebben rechthoekige met een golf van Villeroy en Boch. Alleen is er in 7 jaar aardig wat gesneuveld :(
    Maar dit vind ik leuk! Zag alleen de borden niet op de site van Blokker staan, morgen even kijken!

17. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Wij hebben een wit porselein servies ooit bij wehkamp gekocht. Ze hebben het nu niet meer. Het lijkt op het vt-wonen servies. Daar kun je ook van blijven bijkopen. Ik ben er erg blij mee.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik wou ook een mooi servies wat voor dagelijks gebruik is, we hebben al jaren van Wedgewood deze serie:
    Wedgwood – Jasper Conran Casual | Byttebier | Be happy

Van de dinerborden heb ik alles in het wit, van de ontijt/lunchbordjes, bakjes, koffiekopjes en mokken heb ik het in het wit en lichtblauw. Ben er nog steeds blij mee.

Verder heb ik nog Pip servies voor de thee.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ook leuk!

20. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    Ik heb een servies van wedgewood/johnson brothers, cool mist, satin blush en green leaf. Van elk 4. Heel stevig, hebbhet al een paar jaar.

En voor de sier heb ik een 9-delige servies van janneke brunkman: fruit en flowers.

En gewoon voor thee/koffie wil ik graag blond. Heb nu nog actionbekers daarvoor, maar ben bijna jarig!

Deel Deze Pagina