Ik neem wel eens een salade mee maar veel verder reikt mijn inspiratie niet. Oh ja, Noodles eet ik soms ook Wie heeft lekkere recepten/ideeën voor de lunch op m'n werk? We hebben hier helaas geen magnetron dus ik moet het hier (snel) klaar kunnen maken of mee kunnen nemen van huis.
Cup a Soepje Crackers Ontbijtkoek/beschuit Fruitsalade Muesli/cornflakes Yoghurt/vla Quiche Maar denk dat dit dingen zijn die je zelf ook al had bedacht
Omelet, moet je wel koud willen eten dan Dat kun je variëren met groentes en wat kaas. Cherry tomaatjes zijn er ook lekker in en het vult als een tierelier. Rijstewafels met zelfgemaakte humus of guacamole?
Bakje saté met kroepoek.. Saté gewoon met bak/zak en al in de waterkoker, en na het water gekookt heeft paar min laten staan..
Wraps met sla, kruidenkaas en zalm. Of vullen met ham, kaas en sla, gekookt eitje etc. Soort van "wrap gezond".
Rijstsalade? Gekookte (Turkse rijst met van die gele dingetjes) doperwten, maïs, tomaat, augurk, ui, olijfolie, peper en zout. Vind ik zelf erg lekker! En verder alles wat je zelf lekker vindt kan je erdoor gooien... Misschien dat de Turkse mama's onder ons hun geheimen kunnen prijsgeven qua salades maar dan zonder sla )
Wrap met pittig gekruide kip, avocado, zure room, rucola, pijnboompitjes. Wrap met kruidenkaas en zalm Koude pasta salade met zongedroogde tomaatjes, pijnboompitjes, rucola, rode pesto
Ik geef de kinderen regelmatig zefgemaakte vegetarische sushi mee in hun brooddoos. Verder: hartige muffins, frittata of quiche, wraps, pannenkoeken, pastasalade, rijstsalade, instant noedels
klinkt lekker, denk me zelf er voor het gemak even in bikini in tuinstoel bij met een warm zonnetje boven mijn hoofd
Is wel brood maar ook heel erg lekker naanbrood + mozarella + tomaat + basilicum of avocado + rivierkreeftjes en thuis even een cocktail sausje maken (mayo, beetje yoghurt, ketchup en paprika poeder) of avocado met azijn/balsamico dressing
Lekkere koude pasta salade! Mmmmm Geef ik mijn man ook regelmatig mee als hij het brood ff zat is Pasta koken ( welk soort jij lekker vind) Tomaat, komkommer, zilveruitjes, augurk, ei, peper, zout en zelf gebruik ik de thousend eland ( schrijf het vast fout) saus. Lekker mengen en klaar. Heerlijk!
Hoi, Voor inspiratie kijk ik altijd op Pinterest. Als je daar: 'lunch ideas' intypt krijg je heel veel voorbeelden. link: Pinterest / Search results for lunch ideas groetjes van Hamtaro P.s. pas wel op voor pinterest, want het is verslavend
Tortilla, bulgursalade (kisir), gewoon een warme maaltijd maar dan koud (of ben ik de enige die dat lekker vindt?), of gewoon eens wat anders op een broodje zoals zalm, kaassouflé, gekookt eitje.
Wel brood maar oke.. Brood roosteren. Erop: avocado en surimi door elkaar geprakt met wat olijfmayonaise en mosterd! Eventueel tomaat en kokommer er boven op. Heerlijk!
Je hebt ook van die warmhoud containers, vergelijkbaar met een thermosfles. Deze houden een warme maaltijd zo'n 4 uur warm. Misschien een idee als er geen magnetron aanwezig is.
Kikkererwtensalade.. Je neemt: Blikje kikkererwten 1/2 of 1 avocado Gekookt ei Gehalveerde cherrytomaatjes Stukjes komkommer Rode ui Blokjes feta Verse peterselie Citroensap zout en peper Makkelijk van te voren klaar te maken en mee te nemen. Op dit moment mijn favoriete lunchgerecht!
Zalm ei salade, eigenlijk lekker op pistoletje.. Zalm Gekookte eieren Beetje mayo Beetje ketchup Uitje Bieslook Zout en peper Ook lekker op zo te eten. Doe ik wel eens wanneer ik al te veel brood op heb of probeer te minderen met brood.