Walk-A-Long

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door DDiaan, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDiaan

DDiaan Lid

27 sep 2016
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi allemaal,

Ik ben bezig met een afstudeerproduct voor aan de kinderwagen en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen!

Op de website van Skip Hop zag ik een product dat Walk-a-long heet, dit doe je om de stang van de kinderwagen en je kindje kan dan dit vasthoudend met je meelopen.

Maar ik vraag mij af of dit veel wordt gedaan. Lopen jullie kindjes vaak naast je kinderwagen? Of houden jullie gewoon elkaars hand vast?
    Wat vinden jullie van zo'n product?

Bijgevoegde bestanden:

2. tuc

tuc Niet meer actief

Voor mij is het heel handig. Ik ben gastouder en er moeten ook kindjes naast de wagen meelopen. Maar dat is een dubbele wagen waarvan de wielen best ver opzij uitsteken en er komt nog al eens een kindje tegen de wielen. Met dit ding lopen ze wat verder van de wagen vandaan.

3. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Ik vond het wel handig, maar vrij prijzig en heb gewoon een sjaal aan de wagen geknoopt.. De wagen duwen met 1 hand was bij vlagen onhandig..

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Hier houden ze gewoon de buggy vast als het moet. Daar heb ik geen product voor nodig.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Ik nam ze gewoon bij de hand als het nodig was.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Aan mijn kinderwagen (mountain buggy) zat een soort 'riem' die officieel om mijn pols heen moest voor het geval de kinderwagen ervandoor gaat. Deze gebruikte ik voor mijn dochter.

Deel Deze Pagina