Vtech mijn magisch bureau is tot nu toe zijn favo. VTech Mijn Magisch Bureau 3 in 1 | VTech Speelgoed samen met het brandweerman sam reddingsset https://www.bol.com/nl/p/brandweerman-sam-reddingsset-met-accessoires/9200000041185429/ Alleen is hij goed verkouden en zit een oortje toe waardoor hii om 17u op de bank in slaap viel en ziekerig werd.
Wat leuk om te lezen allemaal Hier vieren we het morgenavond. Ik denk dat het robot hondje (paars, heb je ook katten van) het meest in de smaak valt. Maar ze had niet veel uitgeknipt waardoor ze bijna alles krijgt wat ze heel graag wilt maar dit was het duurste en omdat het interactief is ga ik ervan uit dat het in de smaak valt Volgende week is de jarig en dan krijgt de zo een hachimals ben benieuwd hoe die in de smaak valt.
Leuk,al die blije kindjes!! Hier is de oudste helemaal happy met de suikerspinmachine en de jongste met de playmobil cruiseschip!!!
Ze was helemaal happy met de loopfiets en de nieuwe stiften en gelpennen. De rest gaan we morgen mee spelen.
Hier zijn beide meiden helemaal gek van hun Kidipet Friends. Paard en poesje. Lego elves, friends en city als goede tweede.
Vandaag bij overgrootoma& opa gevierd, en de overduidelijke hit was de pinguïn on ice smartgame. Vooral ook onder de volwassenen
Onze kinderen kregen beiden van ons een groot cadeau.. De jongste kreeg een Ponycycle, de oudste van 7 een naaimachine.. ze kregen nog kleine dingetjes van opa en oma maar dat waren echt de toppers, ze zijn er dolgelukkig mee.
Hier is ook alles een succes, maar de paw patrol zaklamp van 3 euro, daar is ze bijzonder blij mee . De knikkerbaan en lego classic is ook top!
Hier de kinderen met hun tablet"s . En de oudste vind haar reborn pop van Coco malu ook het einde . (Mama stiekem ook Ghihi)
Mijn dochter kreeg onder andere dit cadeau van de Wibra. (Wel 7 euro voor betaald overigens ) Ze heeft daar het langst mee gespeeld na de pakjesmiddag.
De ikea-keuken Ze loopt er steeds weer naar toe. Verder heeft ze een bootje gekregen met allemaal beestjes erop (soort ark van noach) en die is ook erg populair
De tafeltent. We moesten er met z'n vijven in zitten 😂 opa, oma en wij drieën. Ook is ze helemaal gek van een plastic etagere voor haar keukentje die gevuld is met ijsjes.
De tipi tent was een schot in de roos. De jongens waren erg blij met hun houten autootjes en hun autospeelkleed. Mijn dochter was helemaal blij met haar Elsa barbie en rijgkralen.
Zoon van 5,5 jaar was met ieder kado even blij, hij stond na het uitpakken steeds te springen van blijdschap, en was helemaal door het dolle heen. Hij is best rustig en nuchter, maar volgens mij heb ik hem nog nooit eerder zo blij gezien Superschattig om te zien. Dochter was het meest blij met haar Playmobil Paardenstal en muziekbox met discolicht en microfoon. Ze heeft een hele show gegeven (de buren zijn vast ook blij met haar kado :)
Oudste met een set pokemonkaarten via marktplaats. Middelste baby Born paard met veulen Jongste houten garage vd Lidl Maar ze waren overal wel blij mee eigenlijk
Grote truck met kleine autotjes erin van de hema, elke keer als die in de winkel kwam wou die hem al meenemen. En een politie auto met mega veel geluid meneer heeft er heel de middag op staan dansen!
De oudste is dolgelukkig met haar hondje in een tas... Gedeelde tweede plaats voor de prinsessenkronen met hakken & de tafeltent. Dus vandaag met kroon en hakken + hond doorgebracht in de tafeltent De jongste is net 2, die wist niet helemaal wat haar overkwam geloof ik Haar Elmo handpop vond ze wel heel grappig.