Webshop voor baby- kinderkamer.. Ideetjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lt20, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hallo meiden,

Eindelijk is het zover dat ik mijn eigen webwinkeltje ga beginnen :D. De plannen waren er vorig jaar al maar wilde wachten tot we een beetje aan het gezinsleven waren gewend.

Mijn eigen zwangerschap is aanleiding geweest om eraan te beginnen. Zag ik ergens een leuk kleur lakentje dan kon ik er geen accesoires bij vinden etc etc. Jullie vast wel bekend!

De bedoeling is dat ik de accesoires zelf maak en de aankleding van o.a. taftan, cottonbaby en anel aanbiedt.

Nu heb ik al een lijst met dingen die ik kan maken maar ben nog op zoek naar meer ideeën.

Heb jij nog een idee? Of wat kon jij nergens vinden?

Het volgende heb ik al:
    - fotolijsten
    - verzoringsmandjes
    - muziekdoosjes
    - meetlatten
    - kapstokjes
    - kledinghangers
    - letters
    - naambordjes

Vast bedankt!

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    - Knipjesborden (meisjes voor haarclipjes enzo)
    - Lampen/ lampenkappen
    - Knuffeltjes
    - (Kast)hangers
    - Vlaggenlijn (bijv. met naam)
    - Aankleedkussenhoezen
    - Speelkleed/ boxkleed

Tja, ik zou zeggen; speur op andere webshopjes en er zijn legio mogelijkheden!

Ik heb veel dingen zelf gemaakt. Omdat ik niet het juiste kon vinden (bijv. qua kleurcombi), of omdat ik het te duur vond & ook omdat ik het gewoon leuk vond om het zelf te maken... haha
    Ik neus altijd op internet en bij webwinkeltjes en maak het vervolgens naar eigen wens na :p

Succes!!!!!!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    zakjes voor de luierdoekjes?

droomvangers..
    herrineringsbox.. (bekleed fotoboek)
    deurhangers...
    vilten figuurtjes om gordijnen mee op te leuke...
    Lampen kapjes...

Wij zelf maken ook alles zelf zoals de letters, canvasdoeken, lampenkappen, boxkleed enz. Weet je ook of er echt behoefte aan is, zullen die mensen het ook niet zelf maken?? Ik bedoel het niet rot ofzo..

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Er zijn al legio van dit soort webwinkeltjes dus denk dat er wel vraag naar is. Er zijn denk ik ook meer dan genoeg mensen die geen zin, tijd hebben om het zelf te maken/ denken dat ze het niet kunnen etc. etc.
    Ik ken zelf maar weinig mensen die dingen zelf maken. Ze vinden het altijd wel leuk dat ik het doe ;).
    Ook hebben veel mensen de spullen niet want je moet er best veel voor aanschaffen om een beetje crea te doen....

Nog een toevoeging:
    - Slabbers
    - Vogelhuisjes

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha een vogelhuisje heb ik hier ook ;)

Het is idd zo dat iedereen het geweldig vind bij mij maar als ze vragen hoe ik het doe ze al moe worden ;)
    qua aanschaf valt het bij ons wel mee.. Mijn man zaagt bijv de letters van oude keukenkastdeurtjes of maakt het vogelhuisje en ik bekleed het...haha die vent van mij heeft wat te voorduren...
    Het enige wat ik vaak aanschaf zijn stofjes en plak dan kom je al een heel eind...

Misschien vind je het stom maar ik vind het altijd wel leuk om ideeen uit te wisselen en van andere te horen of iets leuk is...Of juist voorbeelden te zien want dan krijg je ook weer inspiratie ;)
    Dat we een topic openen bij algemene clubs ???

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Bedankt dames!

@ Lynn: ik heb zoveel gezocht op internet om de aankleding van mijn dochters kamer te vinden en kon echt nergens iets vinden.. Aangezien ik zowel aankleding als decoratie ga verkopen, denk ik dat het wel een succes kan worden. Mensen kunnen op deze manier het lakentje combineren met hetzelfde patroontje voor de mandjes ofzo..

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ben voor!

8. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Dan moet je het zeker doen! Ik heb me er nooit in verdiept... Vind het een leuk idee van de patroontjes...Al die standaard dingen bij de prental daar krijg ik echt de kriebels van!

Ik ga een topic openen...Hoe zal hij heten??? Uhhhhh
    home made club??

9. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw

Deel Deze Pagina