hoe valt 'baby barb'?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wen26, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey hallo,

Heeft iemand van jullie al ervaring met de kleertjes van 'baby barb' (Barbara Farber)?
    Ik ben namelijk benieuwd hoe de maat valt...
    Van het merk 'Noppies' weet ik bijvoorbeeld dat deze erg klein valt, daar koop ik standaard een maatje groter van.

Heb online namelijk leuk zomerjasje gezien, maar twijfel twijfel... ;)

Thanks!

gr Wendy

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Heb er zelf een jurkje van gekocht en twee vestjes, vind het ook echt een superleuk merk!

Het valt zeker niet klein, althans de dingen die ik gekocht heb. Een beetje zoals de dingen van de H&M... Tenminste zo lijkt het op het oog. Aan die dingen van Noppies zie je idd dat het superklein valt maar volgens mij is dit redelijk standaard. .

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.862
    113
    Nou, ik vind het hele leuke kleertjes, maar het zal wel bij het model van je kindje moeten passen ofzo, ik vond alles erg krap vallen. Als baby kreeg ze een shirtje van Babybarb, dat heeft ze maar 1 x gedragen, ik kreeg het met veel pijn en moeite over haar hoofd (terwijl haar hoofd zelfs kleiner was dan gemiddeld). Daarna heeft ze er nog een broekje van gehad en dat zat ontzettend strak bij de taille, er zat wel een soort elastische band, maar het was zo stug dat het totaal niet mee gaf. Echt zonde, want als het niet lekker zit, trek je het niet aan.
    Mijn dochtertje is niet een tenger poppetje, maar zeker ook geen flinke baby, gewoon gemiddeld.

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje heeft een winterjasje van Babybarb. Ik heb het echt al tig keer gewassen en het blijft er als nieuw uitzien. Hier bevalt het dus goed.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind ze kleiner en smaler vallen dan de gemiddelde kledinglijn. alicia is een gemiddelde baby :) en die past dit helaas niet of ze zit er in opgepropt. heb je een smal kindje dan zou dit zeker goed passen

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje is best wel grof gebouwd en past er toch gewoon in. Misschien een maatje groter kopen?

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nog groter :) ze zit al in maat 74 en dat me bijna 7 maanden. ze is nu zo rond de 70cm dus moet zeker passen lijtk me

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ons meisje is 80 cm, 12 kg en 1 jaar en 3 maanden en ze past de winterjas maat 80 met gemak. Misschien scheelt het wat je neemt?

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    hmmm beetje verschillende ervaringen dus... maar thanks!

ik heb na veel wikken & wegen een maat 62 lente/zomer jasje besteld... ze verzuipt nu nog in maat 56 jasje, dus denk dat ze die dan wel ff aan kan... maar als ik 'm binnenkrijg en hij valt klein uit dan is een maat 68 natuurlijk zo besteld... (omgeruild)

dit is 'm trouwens :D

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuke jas, was is de link van die website?

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Die komt zo te zien van kleertjes.com...

Wat een geweldig jasje! Echt schattig :D

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Leuk jasje!
    Dat merk valt altijd al klein. Ik had er al kind ook wel kleren van (barbara faber) maar idd ook een maatje groter vaak.

13. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Aahh wat lief

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    thanks! :D

Het jasje is inderdaad van kleertjes.com... maar als je geen bakken met geld uit wilt geven kan ik je aanraden niet naar die site te gaan... ik blijf bestellen! :oops:

(webshoppen... het zou verboden moeten worden! ;) )

15. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb ook heel veel kleertjes van baby barb. De shirtjes vallen vaak iets kleiner dan gemiddeld. En het licht bij de broekjes net welk model het is.
    Ik vind de kwaliteit super. Ook al was je het nog zo vaak er is nog geen pluisje op te zien ( maar het is tuurlijk ook wel een erg duur merk)

16. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Jasje is super leuk, ik wil hem in het roze bestellen.
    Wat heb je een ontwijze mooie dochter !

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dank je wel... wat lief dat je dat zegt! :D

Ja, duur is het wel... maar moet soms kunnen toch?

18. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik dacht gelijk, die wil ik ook. Maar helaas, het gaat maar tot maat 80. En voor de zomer moet ik wel minstens 86 kopen.

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    kleertjes.com heeft ook een goeie aan mij, net als kixx!
    Er zou ook wel een topic mogen komen met alle merken die klein vallen. Ik kocht vandaag iets in maat 68 (voor de zomer) en dat past al precies (ze heeft 62). Villa happ valt dus ook klein.

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    idd guppie, zou wel handig zijn om te weten wat groot en wat klein valt...

Ducky Beau valt in ieder geval weer groot...

En heb vandaag het jasje binnen gekregen, heb een maat 62 gekocht en die valt echt super groot, kan ze echt nog niet aan nu! Dus ik houd deze, want is nu toch nog te koud voor zomerjasje...

Deel Deze Pagina