Wij willen graag een complete Maxi Cosi Mura 4 kopen in het zwart. Heeft iemand tips voor waar ik deze het goedkoopst kan halen? De Baby-dump heeft een actie op de kinderwagens tot 12 december voor E 489... Maxi-Cosi Mura 4 2011 | Kinderwagens | Baby-Dump. Of heeft iemand nog een betere tip die die met mij wil delen? Ik hoor het graag! Liefs, Botervliegje
Ik kreeg gister een krantje van Baby- en tiener megastore, daar stond ook eentje in, wel van 2010 voor 399,99
Ik heb die van ons bij Babypark vandaan. Hij is zwart met buggy inzet en wagenbak voor 469. Is een model van 2010.
Gewoon bij babydump halen. Laagste prijs garantie. Ik zag onze mura later ergens goedkoper en kreeg het verschil terug! Service babydump is prima.
Wij hebben hem toevallig gisteren binnen gekregen en ONLINE gekocht bij Prenatal. Collectie 2011, Mura 4, kinderwagen/buggy en reiswieg voor 525 euro. Weet niet tot hoe lang die actie duurde.
Suche nach: ’mura’ - myToys.de Kinderwagen - Maxi-Cosi - Mura 4 Wheel - Babysmobile Kinderwagen und Mehr! Hartan-Römer-Maxi-Cosi-Quinny-Babybjörn Uit duitsland zijn ze goedkoper en soms zijn de verzendkosten nog lager dan in nederland (had zelf 7 euro verzendkosten betaald bij mytoys.de terwijl ze in nederland 10 euro of meer hanteren)
voordeel van de babydump is dat als je iets groots koopt je er weer iets bij krijgt. Dat was bij ons tenminste. Bij ene complete wagen kregen we er een maxi cosi bij. Bij het kamertje kregen we een box, dat scheelde op de eindafrekening ik heb de mura4 en het is een goede keus, superwagen! Alleen de voetenzak zou ik er niet bijkopen, dn zou ik voor een lodger bunker gaan...
't Is idd een geweldige wagen, ben er heel tevreden over! Enige minpuntje vind ik de grootte van de boodschappenmand, die had wel iets ruimer gemogen, maar dat heeft bijna geen een wagen, geloof ik. Vond de voetenzak niet mooi, wij hebben de lodger bunker, helemaal super! Trouwens gekocht bij babypark met flinke korting. Maar wij kochten daar de hele uitzet dus dat scheelde zowiezo al 15%, de moeite waard!
@Laris, volgens mij is de aanbieding van Baypark gelijk aan Baby-dump, heb zitten vergelijken. Maar ook prima optie idd! @ Hibatullah: Oh, net te laat gezien... Maar goeie tip, bij grote dingen ga ik in 't vervolg ook in Duitsland kijken! @ Anderen: Ook bedankt voor de reacties! Ik heb 'm toch maar gekocht bij Baby-dump, idd handig dat als ik 'm later ergens goedkoper zie (ben bang dat Dld niet meetelt...), dat ik het verschil terugkrijg. Geeft wel een rustig gevoel, lijkt me echt vervelend als ik 'm ineens voor E 200 minder voorbij zie komen of zo! 'Krijg' er trouwens idd een Maxi-Cosi CabrioFix bij. Moet nog wel even geduld hebben voordat we 'm kunnen gebruiken... heb zo'n zin in het voorjaar