Joepie vanmiddag om 13.00u hebben we een 3d echo. Ik ben zo onwijs benieuwd hoe het nu met ons meisje gaat! En of we haar snuutje al een beetje kunnen zien... pff wat duurt wachten lang! groetjes, Mayke
He meid! Leuk hoor en de 3D beelden zijn zooooo leuk. Ik heb vanavond de laatste pretecho, ook 3D, ben dus ook erg benieuwd. Geniet er maar lekker van! Liefs Elly
Heeyyy Hartstikke leuk ! Zet je ze wel ff in je album hihihi Ik mag 8 oktober *joepie* Heel veel plezier vanmiddag ! -x-
Dank jullie wel voor de reacties! We gaan er zeker van genieten! Kan niet wachten. Kreeg niet wel minder nieuws...stresssssss Donderdag gaan Coen en ik trouwen, natuurlijk heel leuk en gezellig. Maar.... Mijn schoonouders hebben de afgelopen 3 weken een rondreis gemaakt door Azie, en zouden gisteren thuis komen. Helaas is de vlucht niet door gegaan vanuit Kazachstan. Maar geen probleem de volgende vlucht komt vandaag... Helaas gaat ook de vlucht van vandaag niet door, en kunnen ze als ze geluk hebben morgen mee (zijn we wo ochtend pas thuis) en anders vertrekken ze woensdag ochtend pas en zijn ze donderdag te laat......... Ze zouden deze dagen helpen met alle voorbereidingen maar tsja dat lukt niet echt nu. En donderdag hebben we het avond feest met 150 gasten thuis.... Geen ontspannen idee al met al... Kan ze zelf ook nog eens niet bereiken of de mobile telefoons..... groetjes, Mayke