In begin de difrax. Vanaf 6 mnd drinkt ze uit de avent. Met avent gestart omdat mijn difrax kapot waren en ik deze had staan. Toen ik zag dat ze daar veel rustiger uit dronk bij avent gebleven.
Hier ook n Dr.Brown's fan... Aventflessen zijn binnen 4 minuten leeg (zelfs verdikt of met pap)... En dat leverde krampjes, spugen, veel boeren en herkauwen op... Nu nergens problemen mee en hij doet er lang genoeg over om hem leeg te krijgen...
Eerste week BV en toen met spoed over op FV dus de avent. Hier ging hij steeds langzamer uit drinken rond de 50minuten per fles. Na veel frustratie op een ochtend 1 Difrax fles aangeschaft wat een opluchting fles leeg in 15 minuten. Dus nu Difrax hier
hihi, juist dat helemaal uit elkaar schroeven, overigens maakt het me nu niks meer uit hoor. Gaat net zo makkelijk, maar vond de avent altijd fijner omdat je niet de onderkant eruit, en dat ventiel eruit hoeft te halen. off topic, moet je dat ventiel net zo vaak vervangen als de speentjes?
De oudste 2 hebben altijd Avent-flesjes gehad maar de jongste wilde deze absoluut niet.. dus had ik een Nuby natural touch (uit zo'n geschenkdoos) geprobeerd en daar dronk hij wel uit...
Ik heb voor het laatste gekozen. Wij gebruiken dan wel de Tommee Tippee flessen, maar niet per sé vanwege borstvoeding. Wij hebben ook geen andere fles geprobeerd trouwens, dit ging meteen goed.
Wij zijn begonnen met avent, maar hij deed ruim 1 uur over fles na een aantal weken. Ik had nog een eigen merk kruidvat fles (gekregen bij inleveren v een bon) en hier dronk hij super uit! Heb dus niet kunnen stemmen, maar hier fan van kruidvat!
Hier ook een dr.Brown fan!!!!!!! Tot 5 weken de dr.Brown fles gehad, toen 1 weekje op de difrax omdat de dr.brown die ik had een klein formaat was en de hoeveelheid melk er niet meer in kon. Ik had nog een difrax staan waar het wel in paste. Bij de difrax ging ze op een gegeven moment zoooo knoeien en zoog de speen vacuüm!! Dus ben ik maar een grotere maat van de dr.Brown fles gaan kopen... Die drinkt ze nu super goed!!! Knoeit amper en geen krampjes.....
DIFRAXXX!!! ik vind ze ergonomisch en prettig voor mij ik vind ze er leuk uitzien met kleurtjes en ze zijn prettig voor nienke verder ook fopspenen van difrax, heb dentals en combi (meer dentals dan combi) maar miepje heeft eigenlijk t liefste combis haha maar ook de dentals willen wel ik vind difrax een fijn merk met topservice!!
Hier ook Difrax. In het ziekenhuis kreeg ze voeding met avent. Deze spenen waren veelste groot voor haar. Op aanraden van vpk een Difrax fles gekocht, hier kon ze wel uit drinken.
Hier na omwegen van borstvoeding, medela met calma speen (ging niet omdat hij verstopte door de jbpm), de avent (geen succes bij de kleine man), difrax (veeeeeeeeel geknoei, gelek en frustratie daardoor bij Thijs,papa en mama) uitgekomen bij de dr brown. Hier drinkt hij nu heel goed uit (ook de papfles), alleen vind ik het zo irritant dat de maataanduiding (ml) niet af te lezen is als je de fles aan het maken bent, dat is bij de difrax veel beter....
Ik geef ons kleintje voeding met de difrax flessen. De eerste dag de avent geprobeerd maar hier dronk hij veel te snel uit, toen op aanraden van de kraamverzorgster difrax geprobeerd en dit ging een stuk beter. Vanwege buikkrampjes ook een dr brown geprobeerd maar mijn kleintje heeft heel veel moeite om de speen te pakken en na een paar keer proberen helaas niet gelukt dus toch weer de difrax. Kwa fopspeen vind hij de bibi spenen het fijnste!
Difrax gebruikt tot 8 maanden omdat deze een dental speen had. Dat scheelde bij onze harde zuiger en spuger (i.c.m. Nutriton). Gaf wel enorm veel geknoei en gedoe met dat losse bodempje en ik vond de fles veel te smal. Tijdens vakantie in Spanje ontdekte ik het merk Suavinex. Leuke prints, ook dental spenen en trekken ook niet vacuüm. Geen geknoei meer, grote flesopeningen en alles onderling uitwisselbaar (incl antilekbeker-deksel en een soort rietjes-deksel). Gebruik ze nu, met 17 maanden, nog steeds. Helaas zijn ze (nog) moeilijk te krijgen in NL...
Mooie ergonomische spenen zitten er op deze flessen!! Denk dat mijn zoontje die ook nog wel zou pakken.
Ik had allerlei flessen in huis, Difrax, Dr Brown, Avent, Nuby, enz. Kraamverzorgster stelde Difrax voor omdat dat de makkelijkste flessen zijn,die t meest worden gebruikt. Gelukkig dronk Beer er meteen goed uit,dus hier houden we t gewoon op Difrax.
Ik zweer bij de BFree flessen. Zijn dezelfde als DrBrown flessen alleen zijn dit brede flessen en dat lange paarse staafje zit er niet in voor de temperatuur van de fles. Hij heeft dezelfde ventiel erin zitten wat echt werkt tegen krampjes. Bij mijn eerste zoontje begonnen met de Nuby natural fles daar kon hij echt niks mee toen de avent fles uit de gratis doos maar die ging veel te snel en kreeg hij verschrikkelijke krampjes van. BFree bleek de oplossing: hij dronk rustiger uit de fles, geen geknoei en het belangrijkste geen krampjes meer. Bij mijn 2e zoontje heel eigenwijs begonnen met difrax flessen, maar hij zoog de spenen constant vacuum doordat hij zo gulzig dronk. Binnen 5 minuten was de fles leeg. Dan maar geen leuke fles en weer terug naar de BFree en dat bleek weer de perfecte fles.
Heb er meerdere geprobeerd. Difrax was uiteindelijk toch het fijnst voor de kinderen. Zal echt per kindje verschillen.
Bij de oudste altijd Avent gebruikt en bij de jongste gewoon een flesje van de Kruidvat met een Difrax kersenspeen erop.Voor nummer 3 heb ik deze ook al klaarstaan.