Mijn dochter van twee weken drinkt erg gulzig, verslikt zich en morst ontzettend. Ik heb avent naturel. Zo juist difrax geprobeerd. Helemaal een drama. Ik las dat dr brown nog een optie is. Maar welke dan? De brede of de smalle?
Mijn zoontje van 5 maanden is ook een gulzige drinker. Wij hebben de Avent Naturel fles, speen 1. Af en toe even de fles uit z'n mond en eventueel even een speentje aanbieden, om te voorkomen dat ie te snel zijn fles leegdrinkt.
Of een dental speen kopen met gaatje op de speen en voeding loopt dan via gehemelte. Was hier bij mijn oudste de oplossing na lang tobben.
De smalle dr Brown met een prematuurspeen vond ik een uitkomst. Ik wou dat ik dat bij mijn eerste al had geweten De prematuurspeen is volgens mij alleen online te bestellen. Althans ik ben heel wat winkels af geweest, maar nergens verkochten ze de prematuurvariant.
De prematuur speen van dr. Brown's geeft hier problemen bij de kunstvoeding dan zit de speen steeds verstopt...
Hier een Dr Brown brede hals met een level 1 speen, zoon is nu 9 maanden en drinkt overdag uit level 2 en 's avonds uit level 1. Hijdoet ongeveer 20/25 minuten over zijn fles.
Mijn zoontje dronk ook erg snel, verslikte zich en spuugde daarna veel en daardoor snel weer honger. Sinds we de dental speen op de difrax fles hebben doet hij dit niet meer
Bij ons was de MAM anti-colic fles de uitkomst. Mijn zoontje morste en verslikte zich ook ontzettend. Avent, difrax, dr brown, bibi, niks hielp. Toen als laatste hoop de MAM fles geprobeerd, alle problemen waren over . We gebruiken deze fles nog steeds met veel plezier
Hier ook een gulzige baby, en we hebben nu Tommee Tippee, na Difrax, Avent en Dr Brown geprobeerd te hebben. Deze is nog het best maar nog steeds wordt er enorm gemorst en gehijgd tijdens het drinken. We verdikken de voeding dus het gaat er ook niet zo makkelijk door heen maar een nr. 2 speen gaat weer te snel..Ga denk ik de MAM-fles ook maar eens proberen. waar kun je die kopen?
De MAM fles is te koop bij kruidvat. Ze verkopen daar ook de gewone maar je moet de anti-colic hebben. Super flessen
MAM fles gekocht. Ze drinkt misschien ietsjes beter. Helaas nog steeds heel gulzig.... Maar het zijn wel fijne flessen.
Voor het te snel drinken gebruiken wij nutriton, door de verdikking drinkt ze een stuk minder snel. Ook de dr brown flessen, de brede hals...de smalle kon ze helemaal niks mee, die leek echt te klein want ze raakte hem steeds kwijt. Ik ben zeer tevreden over de dr brown fles.
Mijn zoon drinkt uit de avent natural veel te langzaam (45 minuten en maar de halve fles leeg omdat zijn zuigbehoefte weg is denk ik) en uit de difrax met de S speen weer veel te snel (kleine 10 minuten). De dental speen was hier geen oplossing. Daar deed hij maar 2 minuten langer over dan de S speen. Ik heb nu de oudere versie van de avent flessen en dat gaat prima. Klein half uurtje.
Wij hebben Dr. Brown speen, de dikke fles en ben begonnen met kleinste speen en op 2 maanden zat hij op de medium speen. Dat ging heel goed. Bij andere flessen dronk hij echt te snel en verslikte zich en kreeg de hik etc.
Ik heb toentertijd toen ik voor de Dr. Brown fles ging een Born Free fles aangesmeerd gekregen Deze zou hetzelfde werken. En ik moet zeggen, zonder die Dr. Brown ooit gebruikt te hebben; ideaal! Gebruik ze nog steeds met veel succes!
Wij zijn van de Avent naturel naar de Bébé Jou zuigfles gegaan. Die had ik gratis gekregen op de 9 maandenbeurs. Meteen bingo want ze morst niet meer en doet 20-25 over haar fles en slaapt beter nu.
Als je gaat indikken zou ik altijd pure jhbpm gebruiken, daa rheb je veel minder van nodig en aan Nutriton zijn stoffen toegevoegd die soms voor krampjes kunnen zorgen.