Ik ben niet zo'n taart eter maar een aardbeienslof vind ik erg lekker. En er is ook een taart met peer, slagroom en chocola die ik erg lekker vind
Oh wow, da's een moeilijke! Ik denk niet dat ik er 1 kan kiezen, maar je maakt me in ieder geval zeker blij met: Kwarktaart! Worteltaart Notentaart Brownies Tompoucen (goede, van de bakker)
Jammie, krijg gelijk trek! Lemonpie Bannoffeepie Kwarktaart Worteltaart Kersenvlaai Mokka schuim taart. Ik ben niet zo moeilijk behalve slagroom en chocolade taarten, vind ik eeeeecht niet lekker.
Marsepein/fondant taarten. Goddelijk! En ik vind een goede mokkataart ook erg lekker. Meestal vind ik ze te bitter, het is echt zoeken naar een goede bakker.
Kwarktaart Cheesecake Schuimgebak Mokkataart Dit is toch wel het aller lekkerste maar lust nog veel meer 😭
Oh damm zo veel, maar dit zijn toch wel mijn favorieten. 😋😋😋 Van links naar rechts: Verse (!!!) blueberry crumble pie Wortelnoten taart Chocolade/walnoten brownies Lemon meringue pie Verse appletaart met veel kaneel en natuurlijk vanille ijs Key lime pie (kan ook met een chocolade deeg bodem! 😋 Een echte goede 'Death by Chocolate' chocolade taart Oreo en mint taart Rainbow cake met een lekkere vanille glazuur En oh man....een lekkere verse (!!!) pompoen taart kan je mij altijd voor wakker maken!
Ik eet zelf bijna nooit taart, ook niet op verjaardagen. Ik bak liever dan dat ik het eet. Maar anders denk ik het liefste chocoladetaart.
Ik ben momenteel in Istanbul en hier heb je donkerbruine chocolade taart met bakkersroom en banaanvulling. O.M.G!! In Nederland heb ik die taart nooit gezien.
Tiramisu lust ik in alle soorten en maten. Slagroomtaart met marsepein lust ik ook graag, maar de vulling is maar zelde echt rijkelijk gevuld. Eigen gemaakt appeltaart, heerlijk. Chocoladetaart die niet alleen uit cake bestaat, maar lekker smeuïg is met mouse, praline en of truffelvulling. Pff het bakske koffie wat nu naast me staat is wel heel karig opeens...
Bijna alles met fruit, sowieso alles met chocola Ik ben ook erg gek op cheesecake Enige wat ik niet zo lekker vind is likeur erin of koffie/mokka..