Ladies, Over twee weken ga ik op (golf)surfvakantie. Ik heb er echt heel veel zin in, lekker de hele dag op het strand en in de zee. Zou dat kwaad kunnen? bedankt voor het meedenken!
lijkt mij niet. kleintje zit nog goed verpakt (heb foto's van mijn moeder dat ze aan het surfen was terwijl ze zwanger was van mij, en dat is ook goed gekomen, hahahaha)
Leuk! Echt super, lekker gaan en ontzettend van genieten. Juist nu je buik nog niet hebt, kan je er nog heerlijk van genieten. Beeb komt nog niet eens boven je schaambotje uit! En als je het echt zeker wilt weten, bel je je VK toch even? Veel plezier
Heerlijk toch! Lekker van genieten! Ik kreeg vorige week commentaar omdat ik aan het zwemmen was in de zee!? Dat geloof je toch niet! Mijn VK moest er ook erg om lachen. Zolang je vliezen niet gebroken zijn of je in de laatste weken zit, mag je gewoon lekker doen wat goed voelt hoor! Veel plezier!
Uhm tsja... wil niet zeuren hoor, maar heb je wel eens gesurft? Zo'n plank kan echt hard in je buik geduwd worden door een golf... of iemand anders z'n plank... ik zou het ook wel weer willen dit jaar maar ik durf echt niet!