Baby ineens vaak wakker snachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukkie1, 18 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Dag allemaal,

Mijn zoontje is bijna 6 maanden nu en sliep goed alleen in en snachts, tussen de voedingen door, heerlijj rustig. Nu is hij de laatste weken steeds onrustiger snachts, wil dan gewoon niet alleen zijn lijkt t wel. Hij huilt en zodra we hem oppakken slaapt hij weer door. Soms duurt het wel een half uur voor we hem weg kunnen leggen. Even laten huilen maakt het alleen maar erger en ook in bed troosten lukt niet. Een speen wil hij absoluut niet, een knuffeltje hecht hij nog niet aan.
    Dit betekend dus 6/7/8 keer troosten vanaf dat hij naar bed gaat tot de volgende ochtend. Het is geen honger. Geen vieze luier, pijn lijkt t ook niet te zijn. Hij is ook harstikke moe.
    Neem ik hem in bed, slaapt hij als een roosje. Maar ik voor geen meter. ;)
    Herkennen jullie dit bij deze leeftijd? Iemand tips?
    Hij krijgt trouwensrond 04:00 uur een fles, dan heeft hij wel honger.

2. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Tandjes? Heb je al geprobeerd om paracetamol te geven voor de nacht? Als dat werkt, weet je namelijk dat het pijn is.
    Werkt dat niet, dan betekent het niet direct dat het geen pijn is, maar kan het ook zijn dat pcm te weinig doet.

3. Mammie87

Mammie87 Fanatiek lid

17 mei 2016
    1.995
    273
    83
    Ons zoontje is nu ook onrustiger s nachts. Volgens mij toch wat last van tandjes die langzaamaan door beginnen te komen. Hij is ook wat vaker zn knuffeltje kwijt en valt zonder hem niet meer in slaap.. Geen tips helaas. Wij lopen er ook maar gewoon wat vaker naartoe ;) zal een fase zijn denk ik.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Mijn dochter heeft toen ze 6 maanden was regelmatig bij ons geslapen.
    Ze werd snachts minstens 10x wakker en sliep alleen goed bij ons. Zij blij en ik blij 😁

5. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Oooooja de 6 maandensprong. Hebben wij enorm veel last van gehad.
    Ze sliep vanaf een maand door. Als een roosje. Ook overdag lekker in haar bedje. Helemaal prima.
    Maar toen ze 6 maanden was sloeg t om. We hebben om en om met haar slapend in onze armen gezeten 's nachts.
    We hebben er gewoon aan toe gegeven. Ze had ons echt nodig.
    Het heeft erg lang geduurd. Bijna een maand geloof ik. En vanaf toen heeft ze gewoon weer elke nacht doorgeslapen.

6. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Hoi,

Ben je pas met bijvoeding begonnen?
    Wat geef je? Fruit? Iets met gluten? Soja? Ei?
    Daar kan het ook van komen namelijk. Ons mannetje wordt enorm onrustig van koemelk.

7. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Met 6 maanden begon het hier ook ellendig te worden snachts, toen ging het even beter, en nu is het weer drama.
    Ze heeft door dat ze kan kruipen, staan, zitten in bed, dus elke nacht is het feest :)

Het gaat over, het gaat over!:)

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Och wat dijn om herkenning te lezen. Ons zoontje van 6 maanden sliep met 7 weken de nacht al door. Soms eens een keer wakker 's nachts maar zo extreem als sinds een week of 6.. Verschrikkelijk.

Ik ben helemaal op, wanhopig en gefrustreerd. hij huilt alsof hij pijn heeft en soms honger. Tandjes en een sprongetje dus hopelijk gaat het snel over.

9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.823
    2.249
    113
    Haaj allemaal, haha ja eenfaseeenfaseeenfase. 6 maanden oud en al zovaak gezegd 😂
    Tandjes lijkt t niet te zijn. Bijvoeding krijgt hij al een tijdje, gaat goed. Huj heeft wel gevoelige darmpies maar dat gaat juist een stuk beter nu!
    Ja, vannacht om 3 uur de fles en daarna wakker. Bij ons in bed gelegd, met een minuutje vertrokken. Opzich dus al een mooie ruk in zn eigen bed geslapen. Wel paar keer wakker maar snel te troosten. Ik neem m indd bij me nu, dan slapen we allemaal nog t meest. Maar stiekem ben ik bang dat hij er over 4 jaar nog slaapt 😌 en al vind ik t stiekem heel gezellig en knus, k slaap toch 100 x beter alleen.
    Zo lastig he, wat zo een ukkie dan heeft! Maar wel fijn dat veel kindjes t hebben, nouja,.. Fijn om te lezen ^^

Deel Deze Pagina