Wat gebruiken jullie momenteel in ledikant? Hier alleen dikke slaapzak omdat ik toch bang blijf dat ze eronder komt te liggen met haar hoofd. En stop je strak in en kunnen ze dan nog wel draaien ?
Hier een slaapzak en een dekentje in een dekbedhoes die ik dwars in bed heb liggen om zo de zijkanten goed in te kunnen stoppen.
hier een dunne slaapzak en een deken in een dekbedovertrek. En gewoon normaal opgemaakt. Ik ga ervan uit dat hij nu echt wel sterk genoeg is om aan te geven als hij onder zijn dekentje komt of er zelf onder weg te wurmen. hij klimt ook zelf wel onder ons dekbed als hij `s ochtends bij ons op bed ligt.
Hier nog steeds in de slaapzak. ze vindt het heerlijk. even een periode gehad dat ze hem uittrok, dus toen ene laken en dekenje gebruikt, maar al snel wilde ze weer in haar slaapzak. oh ik ben zo lui ook, geen bed opmaken.. heerlijk! Nooit vastgelegd trouwens, ze kan er in draaien vanaf dat ze 6 maanden is en inmiddels loopt ze er in rond
Slaapzak en laken + deken. Laken en deken tot aan onder haar armen. Ledikant kort opgemaakt, dus laken en deken liggen overdwars.
hier is het heel koud op het kamertje, zoontje ligt in een romper+broekje in een dikke slaapzak met mouwen + deken( dubbelgevouwen)! maar hij slaapt op zn buik en kruipt soms wat omhoog...dus vaak ligt de deken alleen nog tot zn middel... als het kouder wordt doe ik nog een dekentje erover
Onze oudste ligt in pyama onder een dekbed. De jongste ligt in een dikke slaapzak met mouwen in romper onder een enkel deken en laken (18graden maar t voelt nog kouder) X
Oudste in pyama en romper met lange mouwen onder een dekbed Jongste in dikke slaapzak met mouwen in romper met lange mouwen onder enkele deken+laken. X
ik zou ook graag nu een winterslaapzak met mouwen voor mn meisje willen hebben...heb er eentje maar die is echt veeeeel te groot! Moet ik de mouwen 100x omvouwen (beetje overdreven maar toch hihihi) en dan kan ze dr duimtje niet meer in de mondje doen... dat is drama natuurlijk dat begrijpen jullie hahaha nu heeft ze een dikke slaapzak zonder mouwen.... romper en pyjamatruitje, en dubbel geslagen deken. Merk niet dat ze het koud heeft, maar straks wordt het nog veel kouder natuurlijk. Goede tip voor een slaapzak met mouwen? Ze is bijna 5 maanden en 64 cm ongeveer..... thanx meiden!
Sinds gisteren in een dikkere slaapzak, mouwen eraf geritst totdat het echt koud wordt. Een deken er los overheen, die ik instop als ik vanavond naar bed ga en nog even ga kijken. Morgenochtend heeft ze de deken er waarschijnlijk vanaf geschopt of ze is omhoog gekropen. Als ze het koud krijgt, ga ik ervanuit dat ze wel een seintje geeft.
Zou moeten passen. En zo niet: minimonkey heeft ook een fijne dikke slaapzak van 80cm met in verhouding best korte mouwen. Wellicht het proberen waard. Succes. Ik vond de periode tussen slaapzakken van 70cm en 90cm heel irritant. Onze jongste is 67 cm en slaapt nu in de Puckababy bag, die vind ik nog het fijnst van allemaal. Mouwen zijn nu wel nog aan de lange kant.
Ik heb hier 2 slaapzakjes in mt 70 (ter stal en prenatal). Mouwen iets omgeslagen en dan zijn ze prima. Lengte kan alleen niet heel lang meer mee. Heb er nu ook eentje van de Hema bij in 68-80. Hier slaapt ze in een winterslaapzak met mouwen onder 1 dekentje in dekenhoes. 's Nachts ligt ze ook vaak bij mij en dan leg ik het dekbed niet over me heen.
ja die van hema zijn echt oke hoor, vooral na aantal x wassen, is de stijfheid er uit en worden ze soepeler! heb er ook 1 van v&d, ook heel fijn en vooral fijn dat de polsjes smal zijn,.. ik doe trouwens al shet echt koud is een dubbelgevouwen deken in een dubbelgevouwen deken...dus heb je 4 lagen ...echt warm zat!
Hier in een dikke prenatal slaapzak met de mouwen eraan. En daaronder heeft ie rompertje aan zonder mouwen.. Als ik ook nog een dekentje ga gebruiken dan zweet hij de tent uit.. Dus dat doen we als het nog kouder word..
Romper korte mouw, pyjama lange mouw en slaapzak met mouwen eraan! Geen deken, ik durf dat nog steeds niet met zijn gedraai.. Hebnog een dikkere fleece pyjama en dikkere slaapzak van slaapje.nl
Romper, pyjamashirt, winterslaapzak zonder mouwen, dekbed. Het iskoud boven bij ons, en mijn dochtertje is een koukleum.