welk speelgoed mee naar de camping?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tuc, 19 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

ik ben benieuwd wat jullie allemaal aan speelgoed meenemen naar de camping?
    Uiteraard hebben we het nodige buitenspeelgoed bij:
    - zandbak/strandspul
    - balletjes
    - hockeysetje
    - zo'n klitteband met bal gooispel
    - waterpistolen
    - tennis rackets
    - badmintonset
    - springtouw

enz enz

maar soms vinden ze het ook heel fijn om wat binnenspeelgoed te hebben, heb er al knutselspul en autootjes op staan.

2. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Gezelschapsspellen
    Kwartet
    Dvd

3. tuc

tuc Niet meer actief

ow ja heb idd al een doos met spelletjes ingepakt

4. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vroeger eindeloos zitten spelen met Playmobil op de camping. Dus playmobil of duplo?

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik denk dat onze kids ook playmobile, auto's en tekenspullen, (actie)poppen en boeken zullen meenemen

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tiptoi voor in de auto en voor binnen
    Puzzel
    (voorlees)boeken.

Onze dochter was deze vakantie helemaal gelukkig met dr kleurboek en potloden ;).

7. tuc

tuc Niet meer actief

playmobil heb ik ook aangedacht, maar we zijn er nogal zuinig op hier en ben zo bang dat er kleine dingetjes kwijt gaan.

8. kersenflap

kersenflap Niet meer actief

Hier krijgen ze enkel een rugzakje en daar mogen ze wat spul in doen.

De speelcadeautjes zijn voor onderweg. Bal spel en emmer en schepje maar niet teveel de ervaring leert dat ze vaak enkel in het zwembad liggen.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier is topmodels helemaal een hit ; dus behalve wit papier om te tekenen gaan er dus wat boekjes mee die ze voor haar verjaardag gehad heeft.
    Verder is dansen ook altijd een hit ;) dus de cd speler van mijn dochter gaat weer mee, incl. sticky met Kinderen voor Kinderen, MiniDisco etc. Vorig jaar hebben ze flink staan dansen in de tent (veel regen toen!)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    (loop) fiets?
    Hier een heel groot succes iig.
    Uno

11. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ja daar ben ik ook altijd bang voor. Daarom nemen onze meiden vaak wat mee van Little petshop. Dat heb ik ooit voor een prikkie via MP gekocht. Dat is niet zo zonde als er wat van kwijt raakt, of kapot gaat.

12. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Tip voor meiden. Bij de action hebben ze kleurboeken, waar je ook make-up en nagels kan kleuren, maar ook met stickers kan versieren. 1,5E. Mijn dochter kreeg deze van de week. Groot succes. Ook leuk voor in de auto en op de camping.

13. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Smartgames. Heb je ook in reiseditie met magneten. Super handig.

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Loopfiets is idd ook goede.

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Hier altijd de fietsen mee. Verder naast strandspul, scatch, badminoton, golfset, voetbal altijd waterballonnen.
    Knustelspullen, spelletjes, loomspullen, dochter een pop en zoon hooguit wat autootjes. Meestal kijken ze er toch niet naar om en spelen vnml buiten in de speeltuin of om de caravan. Vorig jaar was flessenvoetbal erg populair bij mijn kids. Wel heeft de oudste altijd een doeboek en topmodels mee en haar mp3speler voor aan t zwembad. Zij is geen kind dat de hele dag in het water zit. De jongste wel, die scharrelt de hele dag rond

16. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wat nemen jullie dan mee aan knutselspullen?

Hier nemen we naast wat genoemd is ook de step, skates, jeu de boules setje, ringgooien, waterballonnen, vakantiedoeboeken en springtouw mee.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    papier, plakband, lijm, stiften en potloden, stickers, kleurboeken, klein doosje waterverf, topmodelsboeken. O ja en vorig jaar had ik van dat toverpapier, was ook helemaal leuk

18. kersenflap

Echt?

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet zo zie zitten op de camping, hier wel een bobo doe boek gekocht en nog 1 van de action, wat kleurptoloden gaan er mee en een tover blok. vorige vakantie was het zo goed als nieuw toen we terug gingen, ben benieuwd dit jaar.

19. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Waarom zie je dat niet zitten? Hier gaat er altijd een kinderkoffer aan knutselspul mee maar ik moet erbij zeggen dat mijn dochter echt helemaal niet met speelgoed speelt en dus alleen maar knutselt of haar doeboek pakt op de momenten dat ze even "iets anders"wil en wij gaan ruim 3 weken naar italie dus het is wel een langere tijd

20. kersenflap

Wij gaan 2.5 week naar Spanje maar onze zoon is niet zo een knutselkont en ook een sloddervos Met een razendsnel zusje op de achtergrond zou het bij ons dan gebeuren dat binnen 2 minuten de tent beschilderd is en lekkage heeft bij regen.

We houden het bij het doeboek en wat potloodjes verder zijn het 2 buitenkindere dus emmertje schepje en Dat soort dingen zijn ze veel gelukkiger mee

Deel Deze Pagina