ik ben benieuwd wat jullie allemaal aan speelgoed meenemen naar de camping? Uiteraard hebben we het nodige buitenspeelgoed bij: - zandbak/strandspul - balletjes - hockeysetje - zo'n klitteband met bal gooispel - waterpistolen - tennis rackets - badmintonset - springtouw enz enz maar soms vinden ze het ook heel fijn om wat binnenspeelgoed te hebben, heb er al knutselspul en autootjes op staan.
Ik denk dat onze kids ook playmobile, auto's en tekenspullen, (actie)poppen en boeken zullen meenemen
Tiptoi voor in de auto en voor binnen Puzzel (voorlees)boeken. Onze dochter was deze vakantie helemaal gelukkig met dr kleurboek en potloden .
playmobil heb ik ook aangedacht, maar we zijn er nogal zuinig op hier en ben zo bang dat er kleine dingetjes kwijt gaan.
Hier krijgen ze enkel een rugzakje en daar mogen ze wat spul in doen. De speelcadeautjes zijn voor onderweg. Bal spel en emmer en schepje maar niet teveel de ervaring leert dat ze vaak enkel in het zwembad liggen.
hier is topmodels helemaal een hit ; dus behalve wit papier om te tekenen gaan er dus wat boekjes mee die ze voor haar verjaardag gehad heeft. Verder is dansen ook altijd een hit dus de cd speler van mijn dochter gaat weer mee, incl. sticky met Kinderen voor Kinderen, MiniDisco etc. Vorig jaar hebben ze flink staan dansen in de tent (veel regen toen!)
Ja daar ben ik ook altijd bang voor. Daarom nemen onze meiden vaak wat mee van Little petshop. Dat heb ik ooit voor een prikkie via MP gekocht. Dat is niet zo zonde als er wat van kwijt raakt, of kapot gaat.
Tip voor meiden. Bij de action hebben ze kleurboeken, waar je ook make-up en nagels kan kleuren, maar ook met stickers kan versieren. 1,5E. Mijn dochter kreeg deze van de week. Groot succes. Ook leuk voor in de auto en op de camping.
Hier altijd de fietsen mee. Verder naast strandspul, scatch, badminoton, golfset, voetbal altijd waterballonnen. Knustelspullen, spelletjes, loomspullen, dochter een pop en zoon hooguit wat autootjes. Meestal kijken ze er toch niet naar om en spelen vnml buiten in de speeltuin of om de caravan. Vorig jaar was flessenvoetbal erg populair bij mijn kids. Wel heeft de oudste altijd een doeboek en topmodels mee en haar mp3speler voor aan t zwembad. Zij is geen kind dat de hele dag in het water zit. De jongste wel, die scharrelt de hele dag rond
Wat nemen jullie dan mee aan knutselspullen? Hier nemen we naast wat genoemd is ook de step, skates, jeu de boules setje, ringgooien, waterballonnen, vakantiedoeboeken en springtouw mee.
papier, plakband, lijm, stiften en potloden, stickers, kleurboeken, klein doosje waterverf, topmodelsboeken. O ja en vorig jaar had ik van dat toverpapier, was ook helemaal leuk
Echt? ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet zo zie zitten op de camping, hier wel een bobo doe boek gekocht en nog 1 van de action, wat kleurptoloden gaan er mee en een tover blok. vorige vakantie was het zo goed als nieuw toen we terug gingen, ben benieuwd dit jaar.
Waarom zie je dat niet zitten? Hier gaat er altijd een kinderkoffer aan knutselspul mee maar ik moet erbij zeggen dat mijn dochter echt helemaal niet met speelgoed speelt en dus alleen maar knutselt of haar doeboek pakt op de momenten dat ze even "iets anders"wil en wij gaan ruim 3 weken naar italie dus het is wel een langere tijd
Wij gaan 2.5 week naar Spanje maar onze zoon is niet zo een knutselkont en ook een sloddervos Met een razendsnel zusje op de achtergrond zou het bij ons dan gebeuren dat binnen 2 minuten de tent beschilderd is en lekkage heeft bij regen. We houden het bij het doeboek en wat potloodjes verder zijn het 2 buitenkindere dus emmertje schepje en Dat soort dingen zijn ze veel gelukkiger mee