ik had vorig jaar een knutselbak mee, twee koffertjes die ze zelf mochten vullen (xooi) en een grote bak duplo. daar hebben ze veel mee gespeeld
Oke dan snap ik het helemaal. Hier ook grotendeels buiten aan het rondscharrelen hoor maar met name de oudste vind het ook weleens lekker om op de veranda gewoon aan tafel lekker te freumelen
Aan knutselspullen: Papier/kleurplaten Stiften, potloden Stickers Waterverf Lijm Vouwblaadjes Een dag niet geknutseld is echt een dag niet geleefd hier. Ik heb voor zoon zn houtenautobaan mee kan die wegen bouwen en rijden (wel op het kleed alleen) en voor dochter pak ik nog barbies en my little pony's in.
Mijn dochter is ook geen knutselkind maar een buitenkind. Vooral veel emmers, schepjes, voetballen mee dus. Voor binnen heb ik duplo mee, autootjes, puzzels, domino en de tablet. En vandaag heb ik een AquaLand besteld, die kan thuis op de Aquaplay waterbaan, en in de vakantie kan de koffer ook mee. Vullen met water voor buiten, of zonder water met de autootjes binnen spelen.
Oh ja, plakband en stickers kan ik ook wel meenemen. Wij hebben ook een knutselkind. Als ze thuis knutseld is dat bijna altijd met glitters en dat zie ik in de caravan niet zitten. Wat is toverpapier? Een krasblok?
Wij nemen ieder jaar best veel mee, maar er wordt zo weinig mee gespeeld. Ze spelen veel in de speeltuintjes, zwembad, rondje fietsen, en veel met de andere kinderen. Binnen toch vaak een filmpje, even lekker uitblussen
Klopt maar 2 jaar terug hadden we een week regen en.toen was ik zo blij met alles wat ik bij me had. De halve camping zat bij ons te knutselen haha
Eerlijk gezegd sleep ik nauwelijks iets mee op vakantie. Wij nemen iets mee voor onderweg en dat is t. Op vakantie kopen we nieuw speelgoed en dat laten we dan weer achter als we weggaan. Zo hoeven we er ook niet mee te slepen. En vermaken doem ze zich toch wel op vakantie dus zoveel heb je niet nodig toch?
wij nemen mee voor onze jongens (bijna 3 en 15mnd): - loopfiets - stuk of 10 kleine autootjes - zandbakspullen - bal - bakje met plastic diertjes - houten trein (best een grote bak) - 2 schetsboeken en pakje stiften - 4 leesboekjes - zakje ballonnen (ieder jaar een groot succes en neemt geen ruimte in beslag ) - waterplay waterbaan (ook die koffer) - wat duplo, ook om bij de waterplay te gebruiken want dat past op elkaar. m.u.v. de loopfiets, de trein en de waterplay, past alles samen in een boodschappenkrat.
Daarom neem ik dat ook niet mee. En lego ook niet. Straks mist de helft. Zonde... Wij nemen wat autootjes mee, kleur- en doeboeken + potloden/stiften, spelletjes (kwartet, animal party e.d.) zandbakspulletjes, ballen en de storio's en nintendo gaan mee. En de fietsen van de kinderen en een tennissetje. En voor mezelf een goed boek