Hoe zwaar zijn/waren jullie kindjes bij 4,5 maand? Anna is nu net weer op het cb geweest en woog 6400 gram. Heel gemiddeld schijnt het. Toch krijg ik vaak te horen, als ik met haar over straat loop en buren tegen kom ofzo: Goh wat een flinke tante! Terwijl ik haar zelf helemaal niet zo groot vind, en dat blijkt nu dus ook op het cb wel te kloppen. Gek eigenlijk he, dat mensen altijd wel iets te roepen hebben over je kind, ooh wat klein, of ooooh wat groot al! Het lijkt wel of het nooit goed is. Maar zo bedoelen ze het misschien ook niet. Anyway, ik dwaal af... Was gewoon even benieuwd hoe het met de andere kindjes van dezelfde leeftijd is!
ik denk dat romano nu ook rond de 6400 gram zit! bij 4 maanden was hij 6040 gr. niks van aantrekken hoor wat iedereen zegt, ze hebb en altijd wat te zeuren ja! elk kind is anders
6630 weegt Demi met ruim 4 mnd bij 62,5 cm. Dus dat valt heus wel mee idd. Misschien lijkt Anna wat poppig ofzo, dat ze het daarom zeggen.
Tobias is nu al 7100 gram (3 maanden en bijna twee weken, geboortegewicht 3860 gram......) een echt propje dus! Ze zeiden er overigens niks van op het CB, dus maak me geen zorgen. Hij is een borstvoedingskindje, die komen geloof ik altijd heel veel aan de eerste drie maanden.
Jesper woog met 4,5 maand al 8,5 kilo, dus lijkt me idd wel meevallen bij jou hoor. (zijn geboortegewicht was 5 kilo)
Mijn vent is al 8285 g en 66,5 cm lang ! En dat was vorige week Hij valt onder de "langere stevige baby" haha ! -x-
Gut, Finn weegt 5,5 kilo! en is 63 cm... Krijg dan ook altijd te horen, oooh die is nog klein, hoe oud is ie? Maar volgens cb allemaal prima in orde. Hij volgt z'n eigen lijn netjes, en qua lengt is ie ongeveer gemiddeld. Ze benadrukte nog eens dat ieder kind verschillend is!
Steven was bij de geboorte 3540 gram. Met 4 maanden was hij 7890 gram en 66 cm lang. Jou kindje is dus gewoon gemiddeld, maak je niet druk om het commetaar. Als je kindje meer gaat bewegen valt hij zo weer af.
xander was vorige week in het ziekenhuis 6670 maar ze hadden hem toen niet gemeten dus hoe lang hij is weet ik niet