De kleuterjuf eist dat we voor onze Meneer pamperbroekjes aandoen/meegeven die open en dicht kunnen aan de zijkant (met zo'n soort "velcro" dus) en wil geen gewone pampers noch de broekjes die niet open en dicht kunnen. Tot voor kort had ik die van het merk Huggies maar die vind ik maar tot maat 5 en ik krijg die niet meer dicht opzij nu (i.e. te klein). :S Gezien onze Meneer écht nog niet op de pot wil (hij snapt het volgens ons wel want 's morgens en 's avonds gaat het wel goed, enkel overdag dus niet, ook bij ons in 't weekend niet trouwens), heb ik dringend een oplossing nodig; onderbroek aandoen is geen optie omdat de juf dan bij verschonen uiteraard ook de broek etc. mee uit moet doen (da's waarom ze de open/dicht broekjes moet hebben, die kunnen aangedaan worden als een gewone pamp maar ook naar beneden om mee met de klas op de pot/wc te gaan). Ik woon in BE en heb de Colruyt (3 filialen, vroeger hadden zij eigen merk dat ook open/dicht was maar is nu ander eigen merk geworden dat dit niet meer kan) en Delhaize al afgezocht maar noppes gevonden. Help! Welk merk/welke winkel heeft open/dicht pamperbroekjes in maat 6?
Huh? Pamperbroekjes die opzij sluiten met velcro is toch hetzelfde als een gewone pamper? Wij moesten hem een pamperbroekje aandoen en gewone luier meegeven voor als hij een ongelukje had met z'n pamperbroekje. En GB, Lidl, Kruidvat? Ofwel online bestellen. Weet niet of ze bij bol.com te bestellen zijn? Want die prijzen vallen ook goed mee en vanaf een bepaalde prijs betaal je geen verzendingskosten meer.
Ik heb ze hier in NL nog nooit gezien, van geen enkel merk. maar ik heb ze wel gevonden via amazon voor je, dat zijn denk ik die jij hebt van huggies maar dan maat 6, wel handig idd. Heb ze hier echt nooit gezien Amazon.com: Huggies Little Movers Slip-On Diapers Big Pack, Size 6, 42 Count: Health & Personal Care Huggies Little Movers Diapers, Giant Pack, Size 6, Over 35 lbs, 84 | drugstore.com maar ik weet niet of verzenden naar NL mogelijk is, maar geeft je wel een begin punt om te zoeken
@Stefanie: dank je, ik vind ze inderdaad op amazon.co.uk ook (nooit gedacht om een boekenwinkel te bekijken daarvoor), zal vanavond eens bespreken met wederhelft wat hij vindt. @nijntje: bedankt voor je reactie. Ik weet dat die van Lidl niet hersluitbaar zijn, die heb ik vroeger ook gehad. Die van Kruidvat volgens hun website ook niet. GB heb ik gemaild of de hunne goed zijn (kon het niet zien op de afbeelding, te vaag).
De thuiszorgwinkel van CM verkoopt ook luiers. Qua prijs, geen idee. Misschien dat ze daar ook tussen zitten? Ik heb zo'n pakket gekregen en daar zitten luierbroekjes bij. Maar weet niet hoe die sluitingen zijn. Zit nu op m'n werk dus kan niet kijken. A-MERK LIBERO UP AND GO MAAT 6
@nijntje: amaai, bedankt! Die Libero zijn inderdaad goede, en ik geloof dat er een CM is in Aarschot, als we er voor 18u zouden raken (dat zal erg haasten worden vanavond), dan kunnen we een kijkje nemen. Ga misschien onze apotheek ook eens bellen of zij dat kunnen bestellen. Edit: bij Libero zei onze apotheek dat het uit de handel zou zijn, grr... Misschien moeten we Meneer maar een spoedcursus zindelijkheid geven maar we zijn natuurlijk enkel de weekends thuis (en de avonden maar dan zetten we hem al op de pot).