Welk speelgoed valt goed in de smaak bij 1 jarige jongens?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pomm, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

Weet waar je aan begint!
    binnen een paar dagen wordt je knettergek van alle geluidjes die ook nog eens heel hard zijn. :D

2. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Absoluut de toet toet garage. Wordt hier dagelijks mee gespeelt. Met sinterklaas heeft hij alles van de brandweer serie van duplo gekregen. Vind hij ook super. Met name de brandweerautos's. De kazerne snapt hij nog niet. Die wordt alleen maar gesloopt :)

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden is gek op dingen waarbij hij na moet denken:
    houten puzzels
    vormenstoof
    stapelringen
    bouwblokjes

En verder is hij dol op boekjes en voorlezen.

4. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    balenbaan, boekjes, toet toet autogarage.

mijn dochter vind/vondt aan little people niets aan mijn zoon vindt het geweldig!

5. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mijn zoon heeft voor zijn 1e verjaardag de toettoet autogarage gekregen (autootjes had hij al), hij vindt het helemaal geweldig. Andere grote hits zijn: Duplo en de activiteiten tafel, met licht en geluid, van Chicco.

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Bedankt voor jullie reacties. Mijn zoontje wordt door familie voorzien van de gehele toettoet serie. Vtech valt hier sowieso in de smaak, we hebben er veel van.

Maar mijn zoontje is ook gek op simpele dingen, zoals een stapeltoren etc.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja hij is wel leuk maar ik vind het wel raar dat ie op 2 verschillende manieren kan... beetje vaag maar ok.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Is die racebaan aansluitbaar op de overige stukken? (Wegdelen, garage etc)

9. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ja hij is aansluitbaar, maar je kan hem ook van begin tot einde racebaan op elkaar aangesloten laten..

Het nadeel van de toet toey serie vind ik de wegdelen.. je kan geen normale baan maken, je moet altijd eerst een bochtje dan een recht stuk, dan weer een bochtje en ga zo maar door.. het is niet zoals bij een treinbaan dat je zelf alles mooi kunt combineren, met alle bochtjes erin en als je alles op elkaar aan wilt sluiten ben je heel veel wegdelen, maar ook een grote kamer nodig!

Was mooier geweest als er wat meer variatie in de wegdelen had gezeten, maar verder is toet toet echt top!

Wat debby zegt klopt ook wel, vreemd dat je de racebaan op2 manieren kan gebuiken, hier ligt 1 van de 2 in de speelgoed bak, in de hoopdat hij als hij wat groter word er meer van snapt en zelf gaat afwisselen :)

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier wordt zoonlief woe 1 en ook hier krijgt hij van z'n oma de toet toet met een hele hoop auto's. De wegdeden en verkeerslicht wegdelen staan ook al om ingepakt maar die geef ik vd zomer wel als hij er meer van snapt.. (Sint kwam op werk en moest iets kiezen en aangezien je met een kindje van 2jan alles in 1 maand hebt heb ik besloten eea achter te houden..). Van ons de trike 3in1, en van mijn ouders een zit/duw wagentje voor binnen.
    Verder is hier ook in trek al het speelgoed waar hij muziek mee kan maken lees: herrie maken.. Bumba trommel, zo'n xylofoon vis. En natuurlijk alles van v-tech kan tegen een stootje en is ook leerzaam. 9/10 keer.

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hier vindt hij litlle people echt het van het!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn zoontje vind een houten treinbaan trouwens ook geweldig. Voor een tientje geloof ik bij de ikea en hij is uren zoet.
    Maar inmiddels is ie alweer bijna 2.

13. Kylie

Kylie Lid

28 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook voor het Nijntje speelt verstoppertje. Mijn zoontje van 10 maanden is er helemaal gek op!

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze zoon kreeg voor zijn eerste verjaardag een loop-bakfiets voor binnen. Dat laatste weken lijkt het even wat minder te worden, maar daar heeft hij ruim een jaar supereel mee gespeeld. Hij heeft ook een stoel gekregen van zitzakmateriaal. Die heb ik eerst even apart gehouden omdat hij er gevaarlijk overheen klom. Maar na een maand of wat opnieuw geprobeerd en toen ging het perfect. Dat is echt zijn plekje! Ik ben er nog steeds erg blij mee en onze zoon ook.

Verder vindt hij de ballen uit de ballentent nog steeds geweldig.

15. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een loopauto wordt hier al gebruikt van toen hij zo'n 7 maanden was en nu hij ruim 2 is wordt er nog bijna dagelijks mee gespeeld!

Verder waren rond een jaar bij mijn zoontje auto's populair (en nog steeds ;)) en toen hij ongeveer een jaar was, heeft hij een speelgoed stofzuiger gekregen, daar heeft hij ook erg intensief mee gespeeld, maar dat is nu wel al een tijdje over. Hij heeft ook een hele tijd een speeltentje in huis gehad, vond hij ook geweldig, maar was ik op een gegeven moment wel beu. :p Die staat nu op zijn kamer en in de zomer in de tuin.

Vormenstoof en van die ringen vond hij met een jaar al niets meer aan.

Deel Deze Pagina